Vilka muskelöknings tillskott använder ni?

Home Forums Kosttillskott Vilka muskelöknings tillskott använder ni?

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • Author
    Posts
  • #680120
    jonte85 wrote:
    Jag bryr mig väl inte alltför hårt om andra skriver bara jag får svar på min fråga =) men iallafall så måste jag be om ursäkt till fenyletylamin att jag missade hans inlägg =) tänkte fråga en till sak, hur ska jag bäst använda dessa tillskott samt när ska jag ta dom för bästa resultat, sorry fenyletylamin om jag nästan ställde samma fråga som tidigare men vill bara ha svar på denna =) =), har nu animal m stak, massacra, maximuscle cyklone, monohydrat, gainer, esa pro, samt omega-3 och andra vitaminpiller, tror jag kan ta bort monohydrat då jag kör massacra men vill sakta bli av med de då jag hittade det i köksskåpet. vad tror ni? hur använda på bästa sätt?

    Vill du bli av med något kosttillskott som du inte kommer få extra effekt av eftersom du har kreatin även i cyklone.
    Sätt det i en låda och skicka det på posten till mig

    #680121

    Någon annan som kan svara?

    #680122
    jonte85 wrote:
    Någon annan som kan svara?

    Om du vill göra slut på ditt kreatin monohydrat så andvänd inte cyklone utan drink protein pulver med kreatin monohydrat istället, annars blir det kaka på kaka bara

    #680123

    Kreatin Mono, Rage, vassle protein, krea-bolic(3 kreatiner), Multi FX och Omega FX.

    #680124

    Protein, Mat, EAA och ZMA.

    #680125

    mat, proteindrink, EAA

Viewing 6 posts - 46 through 51 (of 51 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.