Vilket är det bästa kreatinet?

Home Forums Kosttillskott Vilket är det bästa kreatinet?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #492882

    Har endast testat monohydrat, det var inget märkvärdigt. Vilket är det bästa kreatinet om man vill öka styrka och uthållighet etc?

    #68724
    #492883

    Testa kp3 funkar jÄvligt bra

    #492884

    Jag gillar monohydrat men även Krea-alkalyn funkar :) Det är väl en smaksak

    #492885

    Sometimes Water makes you big :) Believe it or not

    #492886
    malawiglenn wrote:
    men plzzz vad är det för skillnad på monohydrat och kre-alkalyn?

    kre-alkalyn är kreatin monohydrat + bikarbonat och monohydrat är inte så känslig för lågt pH som propageras av kre-alkalyn förespårkarna!

    om inte kreatin monohydrat funkar så har man antingen doserat fel eller så är man en non-responder.

    Mitt tips är att testa att ta mera kreatin monohydrat istället och drick vatten som bara den!

    Tagit monohydrat i 8 veckor nu och visst jag har blivit starkare och gått upp 2 kg men det hade jag kanske gjort utan monohydrat också så jag vet inte om det är kreatinets förtjänst, jag kände mig inte starkare direkt första gången jag tog det heller.
    Monohydrat är en ganska primitiv och enkel form av kreatin, får dig att samla på dig en massa vatten bara.

    Tycker du förresten av monohydrat är bästa kreatinet på marknaden?

    #492887

    Man känner inte av efter först dosen, man måste fylla på först :)

    #492888
    Matte91 wrote:
    Man känner inte av efter först dosen, man måste fylla på först :)

    Just det, man skulle fylla på i fyra dgr eller vad det var 4 ggr om dagen, nåt sånt, kommer inte ihåg precis. Men det var inget märkvärdigt efter påfyllnaden heller, får mer tryck i kroppen av en portion pasta med köttfärssås.

    #492889

    Jag ha sålt Krealkalyn några år nu i mitt Zone shop & fått mycket bättre feedback på dem mot monohydrat…även på så kallade non responders.. Be sure to buy the real deal dock…är kapslarna tex inte lila är de inte äkta…Lots of junk out there theese days…

    LOVE!
    ZONE

    #492890

    Personligen kör jag bara på vanligt Monohydrat (creapure) och tycker det fungerar helt ok.

    #492891
    Thomas Bergqvist wrote:
    Personligen kör jag bara på vanligt Monohydrat (creapure) och tycker det fungerar helt ok.

    Creapuren funkar klockrent på de flesta om man inte bryr sig att man blir blöt…

    Skippa de billiga kina skit kreatinet om du inte vill få i dig massa tungmetaler! Någon borde ha koll på dagens kostillskott marknad då rent farliga produkter säljs i priskrigen på nätet…

    ZONE

    #492892
    malawiglenn wrote:
    kanske JUST är kreatin i kapselformat man skall jämföra dem med då:)

    sedan är det ju skillnad på att tala om ”jag vet en del som känner att kre-alkalyn funkar” samt ”vetenskapliga bevis”

    Men även här är det viktigt med kvalitet som du säger, finns mycket dynga att köpa :)

    Tro mig att efter att ha varit en brinnande fackla i branchen sedan 1987 så har jag läst & läst & läst studier… Har dock med åren sett förbi de flesta studier då det är så mycket bullshit bakom så mycket som har med komersiella intressen att göra…Studier i ALL ära men jag har så mycket mer att falla tillbaks i då ar alla mina tusentals refferenser i mina kunder under alla dessa år…jag har fått så mycket mer feedback from the street! Adda mina egna personliga upplevelser innom sporten + alla jobb jag gjort som tex när jag intervjuade proffsen & toppnamnen inom toppskicktet av bodybuilding & picked their minds när jag jobbade för Gasp World & i guess I could call my self a mother fucking DOCTOR of the iron game by now! :D

    LOVE!
    ZONE

    #492893

    Ingen som vet vart man kan få tag på Creatine Citrus från Peak Nutrition? (förutom från deras hemsida)

    Använde det för ett tag sen och jag tyckte att det var grymt bra.

    #492894
    zonecapone wrote:
    Tro mig att efter att ha varit en brinnande fackla i branchen sedan 1987 så har jag läst & läst & läst studier… Har dock med åren sett förbi de flesta studier då det är så mycket bullshit bakom så mycket som har med komersiella intressen att göra…Studier i ALL ära men jag har så mycket mer att falla tillbaks i då ar alla mina tusentals refferenser i mina kunder under alla dessa år…jag har fått så mycket mer feedback from the street! Adda mina egna personliga upplevelser innom sporten + alla jobb jag gjort som tex när jag intervjuade proffsen & toppnamnen inom toppskicktet av bodybuilding & picked their minds när jag jobbade för Gasp World & i guess I could call my self a mother fucking DOCTOR of the iron game by now! :D

    LOVE!
    ZONE

    DÅ borde du veta att Kre-alkalyn är vanligt monohydrat och därav ger samma effekt och binder lika mycket vatten per gram kreatin som monohydrat från ett ”vanligt” monohydrat. Kommersiella intressen säger du, du menar precis det du har, klar du vill sälja det flera gånger dyrare kre-alkalynet…

    #492895

    Tycker de flesta kreatin produkter fungerar bra.
    Det som jag ätit mest de sista åren är väl Kre-alkalyn.
    Andra produkter som jag testat och tycker fungerar bra som inte är preworkout produkter.
    Controlledlabs Green Magnitude.
    Muscletech Creakick
    Body Science Kreatin.
    Olimp Magna Power.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.