Vilket kostillskott skulle ni absolut inte kunna vara utan?

Home Forums Kosttillskott Vilket kostillskott skulle ni absolut inte kunna vara utan?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    Posts
  • #694345

    viper x. innehåller kreatin och koffein som jag inte kan välja emellan

    protein och övriga tillskott kan jag vara utan

    #694346

    Protein pulvret helt klart! klarar inte av någon annan proteinkälla på morgonen. sen slinker en och en annan i under dagen för smidigheten. Och efter träningen så man inte käkar upp någon på gymmet.

    #694347

    Koffein och kreatin vill jag nog behålla. Resten kan jag få i mig genom vanlig kost.

    #694348

    Min mp3 utan tvekan!

    #694349

    För tillfället: DoublePro Choklad

    Oerhört gott att blanda en dosering med 1-2dl mjölk och låta stå i frysen 10-15min. Blir som chokladpudding. Jag är beroende.

    Annars hjälper EsaPro till med vidriga igångkickar före träning, perfekt för att aktivera kroppen och trigga hjärnan för träning. Fokuseringen blir på topp! Höjdarprodukt.

    #694350

    Det skulle nog vara koffeintabletterna. Underbara när man kommer hem från jobbet, är helt slut och inte orkar något. Då kan man få den där lilla extra energikicken att ta sig till gymmet. :D

    #694351

    Protein pulver…

    #694352

    EAA och proteinpulver skulle jag säga :P

    #694353

    För min del är det proteinpulvret, smidigt efter träning.

    #694354
    Rasmus Andersson wrote:
    För min del är det proteinpulvret, smidigt efter träning.

    trodde du skuulle skriva havre…:|

    #694355

    Havre och mp3 spelare är troligtvis inte det vanligaste som brukar säljas som kosttillskott

    #694356

    Proteinpulver utan tvekan.

    #694357
    fenyletylamin wrote:
    Havre och mp3 spelare är troligtvis inte det vanligaste som brukar säljas som kosttillskott

    Förhoppningsvis förstod du kanske ironin. Mitt viktigaste hjälpmedel är utan tvekan mp3n, som kickar igång mig hur trött och sliten, trycklös jag än är.

    Kosttillskotten klarar man sig däremot bra utan men det är inget jag föredrar att göra, så får säga mitt vassle och pre workout produkterna.:)

    #694358

    whey 80 och kreatin

    #694359
    013 wrote:
    trodde du skuulle skriva havre…:|

    :D
    Det hade jag gjort om det var mat det gällde.
    Havre/havregryn är trots allt inte kosttillskott.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.