Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560560
    storcc wrote:
    hehe nej absolut inte stor… Behöver alltid mkt av allt för att det ska märkas.. Vill ju att det verkligen känns med, ingen placeboeffekt:|

    testa idag 1 ½ skopa de gick inte m’rkte ingen skillnad utan att ja fick gå på´toa 2h efter haha :D snaaaaabt på toa hhahahaha

    #560561

    Det finns ingen anledning till att överdosera Viper X.
    Det ger inget extra.

    #560562
    box4m wrote:
    Finns det någon minimum mängd vatten man ska använda när man intar viper-x (1 portion) så kroppen ska ta upp det bra?

    Nej det finns det inte.

    Men du bör ju alltid dricka vatten innan träningen så att du inte har vätskebrist.
    Om du har det så kommer din prestation påverkas negativt.

    #560563
    Olle Sparringsjö wrote:
    Nej det finns det inte.

    Men du bör ju alltid dricka vatten innan träningen så att du inte har vätskebrist.
    Om du har det så kommer din prestation påverkas negativt.

    Ni som använder viper, blandar ni hela shakern full med 1 skopa?

    #560564
    cronaldo wrote:
    Ni som använder viper, blandar ni hela shakern full med 1 skopa?

    jag brukar köra i 3-4dl vatten med 1skopa

    #560565

    är den bättre än massacra som pre-workout tillskott?

    Min burk massacra som stod i skafferiet e ju totalt förstörd så =( e väl dax o köpa nå annat nu när man provat rage,massacra,push extreme, knockout osv…:whistle:

    #560566
    cronaldo wrote:
    Ni som använder viper, blandar ni hela shakern full med 1 skopa?

    Jag brukar ta 3-4dl vatten.

    #560567
    Mr_c wrote:
    är den bättre än massacra som pre-workout tillskott?

    Min burk massacra som stod i skafferiet e ju totalt förstörd så =( e väl dax o köpa nå annat nu när man provat rage,massacra,push extreme, knockout osv…:whistle:

    Det är ju alltid lite delade åsikter om vilken produkt som är bäst.
    Båda produkterna anses ju vara väldigt bra.

    #560568
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det är ju alltid lite delade åsikter om vilken produkt som är bäst.
    Båda produkterna anses ju vara väldigt bra.

    Tja Olle ! Jag är nöjd med ViperX hittills

    #560569

    Fungerar det att ta i samband med alkohol eller förvandlas man till en duracell kanin för ett tag för att slutligen kolar av när hjärtat inte orkar mer?

    #560570

    Tänkte bara dela med mig av mina åsikter. har nu testat Rage,Brutal fx och Viper x.
    jag lägger min röst på Brutal fx faktiskt alla är bra och man känner sig piggare och allt det där.
    Men tycker att brutal gav mest power iallafall på mig.
    Rage funka fint även om smaken sweet Cherry inte är så god.
    Viper x verkar alla tycka smaka gott det tycker inte jag ;) inte alls otäckt på nått sätt men nja..och den ända av dom 3 som jag blev risig i kistan av dock bara i början.

    Nä Brutal fx smaka bäst och gav mest enligt mig.

    #560571

    De absolut flesta tycker att den är en av de absolut bästa för magen.
    När det gäller smaken så fick vi ett parti som smaken var felaktig på.
    Kan du vänligen kontakta mig och ge mig ditt namn eller order nummer så skickar jag en ny.

    Är det någon annan som tycker att deras nya burk inte smakar som den gamla så skickar vi en ny gratis.
    Viper X är super god, tycker ni inte det så kontakta oss genast så får vi undersöka det närmare.

    #560572
    r2d2r2d2 wrote:
    Tja Olle ! Jag är nöjd med ViperX hittills

    Vad roligt att du gillade den :pop:

    #560573
    Olle Sparringsjö wrote:
    De absolut flesta tycker att den är en av de absolut bästa för magen.
    När det gäller smaken så fick vi ett parti som smaken var felaktig på.
    Kan du vänligen kontakta mig och ge mig ditt namn eller order nummer så skickar jag en ny.

    Är det någon annan som tycker att deras nya burk inte smakar som den gamla så skickar vi en ny gratis.
    Viper X är super god, tycker ni inte det så kontakta oss genast så får vi undersöka det närmare.

    Hej, fått hem och testade den idag. Helt okej för magen, dock är jag tveksam till smaken, kan jag ha fått en burk med felaktig smak? Tycker den är sur som attan i men det kanske bara är jag som tycker det.
    Bifogar datum och ordernr så kanske du kan kolla upp om det var däromkring de ”felaktiga” burkarna kom i lager.

    Order Datum: 2008-11-04 19:42:55
    Order nr: #14646

    #560574
    Olle Sparringsjö wrote:
    De absolut flesta tycker att den är en av de absolut bästa för magen.
    När det gäller smaken så fick vi ett parti som smaken var felaktig på.
    Kan du vänligen kontakta mig och ge mig ditt namn eller order nummer så skickar jag en ny.

    Är det någon annan som tycker att deras nya burk inte smakar som den gamla så skickar vi en ny gratis.
    Viper X är super god, tycker ni inte det så kontakta oss genast så får vi undersöka det närmare.

    ja va fan min smakar gott men efter 3-5min så smakar det kemikalier i munnen och denna har jag använt nu ett tag de är dom senaste gångerna som den börjat gjort de,

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.