Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560575
    Olle Sparringsjö wrote:
    De absolut flesta tycker att den är en av de absolut bästa för magen.
    När det gäller smaken så fick vi ett parti som smaken var felaktig på.
    Kan du vänligen kontakta mig och ge mig ditt namn eller order nummer så skickar jag en ny.

    Är det någon annan som tycker att deras nya burk inte smakar som den gamla så skickar vi en ny gratis.
    Viper X är super god, tycker ni inte det så kontakta oss genast så får vi undersöka det närmare.

    Tjena Olle

    Order nr: #14095

    Kanske kan vara så att den är felaktig.

    #560576
    Leop wrote:
    Tjena Olle

    Order nr: #14095

    Kanske kan vara så att den är felaktig.

    Jag tar tag i detta genast.

    Obs skicka alla liknande saker på privat PM eller maila mig tråden förstörs om vi lägger in order info mm.
    [mailto:olle@mmsports.se]

    #560577

    Jag fattar följande beslut Viper X är en premium produkt av högsta kvalite.
    Vi tar tillbaka denna serien.

    Alla de som beställt Viper X de sista 15dagarna.

    Får en ny gratis med nästa order.
    Hänvisa på nästa order med ert gamla order nummer samt att ni skall få en gratis Viper X.

    Ny Viper X finns i lager i slutet av veckan.

    #560578

    :devil:

    #560579

    fick hem 2st viper iveckan hämtade ut dom idag , är de bara smaken som det är fel på och inget annat utan jag kan ta den som vanligt?

    Mvh

    #560580
    Headhunter wrote:
    fick hem 2st viper iveckan hämtade ut dom idag , är de bara smaken som det är fel på och inget annat utan jag kan ta den som vanligt?

    Mvh

    Det skall bara vara smaken.

    #560581

    oki

    #560582

    måste bara lägg in igen hur jävla grym viper x är och hur god den är :devil: så till dig som undrar vart du ska lägga dina stålar lägg dom på viper x nu ;)

    #560583

    Jag fick aldrig något svar från dig Olle när jag mailade dig ang. min beställning. Jag fick min burk i slutet av oktober, så gäller de även min burk att de är fel på den?

    #560584

    Nu har jag läst de 6-8 första sidorna med inlägg och de 2 sista…Typ 90% lovordar Viper X men det enda konkreta som dessa 90% nämner är att smaken är supergod. Jag antar att man inte köper en PWO för att den är supergod utan för att den ger nåt i gymmet. Personligen skulle jag hellre dricka (äta) en äcklig PWO som ger mig nåt reps extra gentemot en liknande produkt som smakar ”supergott” men har sämre effekt i gymet! Så, ni som testat Viper, vad ger den i gymmet?

    #560585

    En fråga, ska just börja på en ny kreatinkur och jag kör på vanligt kreatinmonohydrat. Behöver jag inte ta extra kreatin när jag kör på Viper-X eftersom det innehåller Kre-Alkalyn?

    #560586
    JF. wrote:
    Jag fick aldrig något svar från dig Olle när jag mailade dig ang. min beställning. Jag fick min burk i slutet av oktober, så gäller de även min burk att de är fel på den?

    Jag har besvarat de mail som kommit till mig.
    Testa att maila igen det måste blivit något fel.
    Mvh Olle

    #560587
    Jonas_G wrote:
    En fråga, ska just börja på en ny kreatinkur och jag kör på vanligt kreatinmonohydrat. Behöver jag inte ta extra kreatin när jag kör på Viper-X eftersom det innehåller Kre-Alkalyn?

    Den innehåller totalt 5gram tri kreatin malate och buffrat kreatin per servering.

    Om man vill ha ett väldigt högt kreatin intag kan man komplettera med vanligt kreatin men det behövs inte.

    #560588
    EPT wrote:
    Nu har jag läst de 6-8 första sidorna med inlägg och de 2 sista…Typ 90% lovordar Viper X men det enda konkreta som dessa 90% nämner är att smaken är supergod. Jag antar att man inte köper en PWO för att den är supergod utan för att den ger nåt i gymmet. Personligen skulle jag hellre dricka (äta) en äcklig PWO som ger mig nåt reps extra gentemot en liknande produkt som smakar ”supergott” men har sämre effekt i gymet! Så, ni som testat Viper, vad ger den i gymmet?

    Kolla på de 2 första sidorna så får du se vad folk tycker om produkten.

    Det är ganska klarlagt att den fungerar bra, så tråden spårar in på lite andra saker.

    Det finns massor av recensioner på Viper X på ett annat forum alla dessa är väldigt possitiva.

    #560589

    Efter att nu ha provat ett flertal PWO så ligger VIPER absolut i toppen. Jag kör med en låg dos kre-alkalyn på vilodagar ca 1,5 gram och kör sedan på träningsdagar 1,5 kre-alkalyn samt viper.

    Kör också X-tend från scivation samt Esa-Pro från Eiselt.

    Kör inge ”riktiga” proteindrinkar just nu utan bara ovanstående och det fungerar kanon.

    Viper är värd att testa och kör gärna med lite extra monohydrat eller annan form av kreatin på vilodagar.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.