Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560605

    jag kör plamsja jet 1h innan och viper x ca 30min innan och presis innan passet 12gram esa pro, GRYYYYYYYM tränings gnista heeeeelt sjukt

    #560606

    Jag har köpt lite koffeintabletter.. 250mg.. Ingen vill ju ha bruna tänder ;)

    #560607
    peter74 wrote:
    Jag har köpt lite koffeintabletter.. 250mg.. Ingen vill ju ha bruna tänder ;)

    hahahaha asg :devil:

    #560608
    patriknn wrote:
    Det är väl så att fukthalten ökar så småningom, så för att få samma mängd aktiva ingredienser så bör man ta några gram extra.

    Produkten blir mer porös óch har större volym.

    En skopa är inte en servering, man får öka mängden pulver för att få rätt dosering.

    #560609
    Olle Sparringsjö wrote:
    Produkten blir mer porös óch har större volym.

    En skopa är inte en servering, man får öka mängden pulver för att få rätt dosering.

    Kan man på något visa ”känna” hur perfekten dosen för mig är?

    #560610
    peter74 wrote:
    Kan man på något visa ”känna” hur perfekten dosen för mig är?

    ja kan de iallfall, 2st skopr är för mycket för mig då får ja gå på toa, jag kör på 1½ skopa :devil: så testa dig fram Lycvka till

    #560611
    peter74 wrote:
    Kan man på något visa ”känna” hur perfekten dosen för mig är?

    När stim effekten inspirerar och gör träningen bra,då är det rätt doseringen.

    Känner du att du är nervös och riktigt speedad (obehag) då är dosen för hög för dig.

    En skopa borde räcka för de flesta.

    #560612

    Body Science Viper-X funkar även väldigt bra på tjejer..:up:p

    (Fick nämligen en förfrågan häromdagen om man kunde använda denna produkt som tjej..)

    Får passa på och önska ALLA er en riktigt GOD JUL & Ett Gott Nytt År!!
    Från mig och Olle + resten av personalen på MM Sports!:ike:

    Tack för i år!!

    Weiiiii….Snart vankas det god Julmat..

    #560613
    patriknn wrote:
    Viper X, Body Science egen Pree-workout produkt rekomenderas varmt!!!:emo-thumb

    Otroligt god, och ger dig energi, fokus, och tryck som varar hela passet igenom.

    Mvh / Patrik

    Har precis fått hem Viper X och det verkar ju lovande, får testa den nu i dagarna efter julen =)

    #560614

    Viper-x funkade sjukt bra för mig. Bra tryck under hela träningen och ingen konstig känsla efteråt. Perfekt att känslan försvann direkt efter träningen :)
    Kittlade först i ansiktet och sen fötterna, armarna och händerna. WOW!

    #560615

    jag har skrivit innan i denna tråden tror jag. men jag är verkligen nöjd med produkten, lite smådyr bara.
    kör en kombo på 1½ skopa viper-x, 400mg koffein, 1 kre-alkalyn, 10g eaa-x, 2x fatburner non stimulant. ganska bra drag, inte mkt till stickningar men djävulsk pump. känns nästan som det knarrar i armarna av trycket, ingen överdrift.

    mvh / Peter

    #560616
    peter74 wrote:
    Viper-x funkade sjukt bra för mig. Bra tryck under hela träningen och ingen konstig känsla efteråt. Perfekt att känslan försvann direkt efter träningen :)
    Kittlade först i ansiktet och sen fötterna, armarna och händerna. WOW!

    Det är en av sakerna jag brukar framhålla!

    Viper-X gör sitt under träningen sen försvinner stim effekten:up:

    En produkten som gör en speedad ett halvt dygn gör verkligen inget gott för återhämtningen:whistle:

    #560617
    Peter_Eriksson wrote:
    jag har skrivit innan i denna tråden tror jag. men jag är verkligen nöjd med produkten, lite smådyr bara.
    kör en kombo på 1½ skopa viper-x, 400mg koffein, 1 kre-alkalyn, 10g eaa-x, 2x fatburner non stimulant. ganska bra drag, inte mkt till stickningar men djävulsk pump. känns nästan som det knarrar i armarna av trycket, ingen överdrift.

    mvh / Peter

    Oj, de där va rätt rejält med koffein:nerd:

    #560618

    Jag har testat på de flesta prestationshöjarna.
    Rage. Började med vanlig dosering, kände inget och höjde till 2 skopor. Låg och möglade i cirka 6 månader, slängde den häromdagen vid städning.
    Fierce. Vanlig dosering, kände de 2-3 första gångerna men sen försvinner effekten efter. Ligger fortfarande och skräpar efter 4 månader i min garderob.
    Testat lite andra märken som har haft samma eller sämre effekt.

    Testade Viper för cirkus 1 månad sedan. Äntligen hittar jag något som min kropp svarar på, får direkta stickningar. I stort sett alla muskler förutom ryggen har ökat i ”pump”. Ryggen som jag aldrig lyckats få pump på utan högreps började tillochmed kännas.
    Tog 2 skopor vid ett försök till nytt PB i bänk, tog PBt men efter var det inte så kul när man skulle högreppa efter PBt och efter det stod triceps på schemat. Det gjorde ont skönt i muskeln, och faktiskt inget jag har upplevt innan viper.
    10 av 10* på produkten. Sen gillar jag prestationshöjare som säljer i högre vikt, runt kilot och uppåt. Men vad gör man inte för att förbättra sin träning.

    #560619
    fenyletylamin wrote:
    Oj, de där va rätt rejält med koffein:nerd:

    jag är ganska tolerant mot koffein, kaffe är det första jag dricker när jag vaknar och det sista jag dricker innan jag lägger mig. funderar på att ta en break helt från allt som innehåller koffein. sedan skrev jag lite otydligt där.
    preworkoutdrinken tar jag en halvtimme innan träning, där ingår en koffeintab á 200mg, den andra 200mg tar jag precis innan passet påbörjats. koffein har sin peak 30-60min efter intaget.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.