Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560620
    patriknn wrote:
    Viper X, Body Science egen Pree-workout produkt rekomenderas varmt!!!:emo-thumb

    Otroligt god, och ger dig energi, fokus, och tryck som varar hela passet igenom.

    Mvh / Patrik

    thanks. ska beställas idag

    #560621

    Jag beställde idag, viper x/ pink lemonad. Och sen en burk koffien tabletter från MMsports. Det var body science. Jag hoppas jag blir nöjd :)

    #560622

    Du kommer bli nöjd. Jag lovar!
    Jag tar Viper-X 30-40 min innan träning med en koffeintablett och gammalt hederligt kreatin efter träning tillsammans med en proteindrink eller lite frukt :)

    /Nöjd Viper-X kund

    #560623
    peter74 wrote:
    Du kommer bli nöjd. Jag lovar!
    Jag tar Viper-X 30-40 min innan träning med en koffeintablett och gammalt hederligt kreatin efter träning tillsammans med en proteindrink eller lite frukt :)

    /Nöjd Viper-X kund

    Jag litar på dig, jag har läst så pass bra om det. Jag återkommer med svar =)

    #560624
    Peter_Eriksson wrote:
    jag är ganska tolerant mot koffein, kaffe är det första jag dricker när jag vaknar och det sista jag dricker innan jag lägger mig. funderar på att ta en break helt från allt som innehåller koffein. sedan skrev jag lite otydligt där.
    preworkoutdrinken tar jag en halvtimme innan träning, där ingår en koffeintab á 200mg, den andra 200mg tar jag precis innan passet påbörjats. koffein har sin peak 30-60min efter intaget.

    Alla är vi olika.
    Jag hade blivit riktigt dålig på din kombo, skulle aldrig klarat den av den doseringen.

    #560625
    Peter_Eriksson wrote:
    jag har skrivit innan i denna tråden tror jag. men jag är verkligen nöjd med produkten, lite smådyr bara.
    mvh / Peter

    Tycker du Viper X är dyr???:yikes:

    #560626
    storcc wrote:
    Tycker du Viper X är dyr???:yikes:

    Tänkte det samma som dig Christian. Dyr?? Snarare tvärto:Dm

    #560627

    Den håller ju bara till ca 20 serveringar. Brutal Fx med samma pris räcker till ca 38. Så jämnför man där så är Viper dyr.

    #560628
    Ultra-Henke wrote:
    Den håller ju bara till ca 20 serveringar. Brutal Fx med samma pris räcker till ca 38. Så jämnför man där så är Viper dyr.

    Som att jämföra en FORD MED EN FERRARI..

    #560629
    013 wrote:
    Som att jämföra en FORD MED EN FERRARI..

    :what::nono:
    Något överdrivet

    #560630
    fenyletylamin wrote:
    :what::nono:
    Något överdrivet

    inte alls, vipern mosar ju marknaden just nu.. Inget som ens Är nÄra..

    #560631
    013 wrote:
    inte alls, vipern mosar ju marknaden just nu.. Inget som ens Är nÄra..

    Men sluta, Brutal Fx är precis likabra, Viper är enormt god och gör jobbet bra, men inte bättre eller sämre än de andra pwos på marknaden.

    #560632
    Ultra-Henke wrote:
    Men sluta, Brutal Fx är precis likabra, Viper är enormt god och gör jobbet bra, men inte bättre eller sämre än de andra pwos på marknaden.

    Min åsikt ,,like it or not..
    Du kan väl knappast avgöra vad som fungerar o ej för mig..

    #560633
    013 wrote:
    Min åsikt ,,like it or not..
    Du kan väl knappast avgöra vad som fungerar o ej för mig..

    Japp din åsikt, men o säga att den slår allt på marknaden är o ta i. Min åsikt – Tycker att det är överdrivet o skriva så ;)

    #560634

    WrooooooM!! :bb::D

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.