Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560635

    Banka till den lite i sidan och skaka om.
    Vänta lite med att öppna burken.
    Det skall inte vara något större problem med att nya Viper-X stelnar.

    #560636
    Peter Singer wrote:
    Tänkte det samma som dig Christian. Dyr?? Snarare tvärto:Dm

    Dyr ja, 20 portioner för strax under 300:- OM man inte behöver höja dosen efter ett tag.
    o om viper-x är bäst på marknaden så lär jag bli besviken på övriga sortimentet.. för så jäkla bra är det inte.

    edit: jag skrev inget om att den är dyrt jämfört med nåt annat, alla pwo-produkter är dyra med tanke på vad man får för pengarna.

    #560637

    Jag gillar Viper jämfört med flera andra PWO. Tyvärr så stelnar mitt pulver också men jag som säkert flera andra har en gaffel i köket. Bara att stoppa ned och mosa runt så håller plastskopan ett tag till.

    #560638

    Jag har kört med viper X i 4 pass nu, fy satan vilket underbart PWO. Tar samtidigt 1 koffien tablett och det gör inte saken sämre.

    Kan verkligen rekomendera VIPER X (U)

    #560639

    Angående pris debatten.
    Viper-X är inte billigast men inte dyrast för att förenkla lite

    Det finns dock andra saker som sticker ut med Viper-X
    Den innehåller högre dosering av ALC än någon annan produkt gör per servering, de flesta produkter innehåller inte ALC.
    Viper-X samt dess kreatin källorna är PH buffrat för att undvika magproblem, vissa upplever också att det kan ha positiv effekt på upptaget.

    Den har en noga avstämd stim blandning = Man har undvikit vissa ämnen som stressar kroppen på ett negativt sätt och satsat på bättre alternativ.

    En allt för starkt stim effekt sliter på kroppen samt ger sömn problem = sämre återhämtning, inte en optimal miljö för muskel tillväxt.

    #560640

    Tycker att Viper är bland de bättre jag provat, Truck som jag kör nu är bra oxå.

    Viper ger mig inte magproblem och det är en stor fördel. Tycker Viper är prisvärd oxå.

    #560641
    r2d2r2d2 wrote:
    Tycker att Viper är bland de bättre jag provat, Truck som jag kör nu är bra oxå.

    Viper ger mig inte magproblem och det är en stor fördel. Tycker Viper är prisvärd oxå.

    Som sagt det är en av fördelen med att ph-buffra produkten, den blir snällare mot magen.

    #560642

    älskar viper x

    #560643
    Headhunter wrote:
    älskar viper x

    :devil:

    #560644
    kingen wrote:
    :devil:

    +1

    #560645
    patriknn wrote:
    +1

    hehe :D

    #560646

    jag vill fortfarande ha en kreatinfri pwo!

    #560647
    Pepz wrote:
    jag vill fortfarande ha en kreatinfri pwo!

    Spana in White Flood..

    #560648
    dr Nick wrote:
    Spana in White Flood..

    tillåten på tävling?

    #560649

    Vet ej ang White flood…men..

    VIPER-X = Bara att tävla på! :emo-thumb

    Swiiiing!!!

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.