Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560650
    Pepz wrote:
    jag vill fortfarande ha en kreatinfri pwo!

    Jag kommer att jobba med det under våren…

    Vi kommer att ta fram något bra PWO utan kreatin i Body Science serien.

    #560651
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag kommer att jobba med det under våren…

    Vi kommer att ta fram något bra PWO utan kreatin i Body Science serien.

    :devil:

    #560652
    Pepz wrote:
    jag vill fortfarande ha en kreatinfri pwo!

    Spelar det någon roll?

    Edit: Det förståss, om man inte vill äta kreatin över huvud taget, men den tanken är avlägsen för mig.

    #560653

    Nu skriver vi så här, om Viper X börjar avta för pass till pass. Ska man sakta öka dosen?

    #560654
    NeumaN- wrote:
    Nu skriver vi så här, om Viper X börjar avta för pass till pass. Ska man sakta öka dosen?

    Ta ett litet uppehåll istället för att öka dosen, så kommer effekten tillbaka, de flesta tycker dock att produkten fortsätter att leverar även efter ett längre tids intag.

    #560655
    Olle Sparringsjö wrote:
    Ta ett litet uppehåll istället för att öka dosen, så kommer effekten tillbaka, de flesta tycker dock att produkten fortsätter att leverar även efter ett längre tids intag.

    Okej okej. Jo, vi får se hur det blir. Har kört med det lite över 1 månad nu. Har fortfarande samma focus och uthållighet.

    Älskar den verkligen. Lite synd att det bara räcker till 20 gånger. ;/

    Har du inga mer att rekomendera?

    #560656
    NeumaN- wrote:
    Okej okej. Jo, vi får se hur det blir. Har kört med det lite över 1 månad nu. Har fortfarande samma focus och uthållighet.

    Älskar den verkligen. Lite synd att det bara räcker till 20 gånger. ;/

    Har du inga mer att rekomendera?

    Det finns massa andra produkter att rekommendera som tex Shotgun V1 och V3 Fullblown.

    Den produkt vi får mest positiv fedback från just nu är dock Viper-X

    20 Serveringar bör ju räcka en månad om man tränar 5dagar i veckan.

    #560657
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det finns massa andra produkter att rekommendera som tex Shotgun V1 och V3 Fullblown.

    Den produkt vi får mest positiv fedback från just nu är dock Viper-X

    20 Serveringar bör ju räcka en månad om man tränar 5dagar i veckan.

    Jo, det förstår jag. Och det ända jag läst om är att Viper X verkar vara bäst!

    Jag får köra vidare och hoppas på det bästa.

    #560658

    Tänkte bara kolla hur länge ni kört på Viper i sträck om om ni märkt att effekten avtar?
    Finns det några rekommendationer på att ”cykla” eller är det bara att köra på så länge det ger effekt?
    Och hur länge kan man förvänta sig effekt isf??

    #560659

    ,,

    #560660
    mickebratt wrote:
    Tänkte bara kolla hur länge ni kört på Viper i sträck om om ni märkt att effekten avtar?
    Finns det några rekommendationer på att ”cykla” eller är det bara att köra på så länge det ger effekt?
    Och hur länge kan man förvänta sig effekt isf??

    Allt beror lite på hur ofta du tränar.

    Tränar man 4dagar i veckan finns det ingen större anledning att vila från Body Science Viper X.

    Tränar man 6-7 dagar i veckan så kan ju man vänja sig vid stim effekten.
    Och ett litet avbrott på någon vecka skulle vara lämligt.

    De flesta tycker dock att Viper-X fortsätter att leverar även efter ett längre tids intag.

    #560661

    Lever mer eller mindre på viper x nu för tiden riktigt bra produkt som har kommit fram!!!
    Keep up the good work olle

    #560662

    jag har kört viper x tidigare dagligen, då jag fick klämma in ca 12-14 pass i veckan, med kampsport, gym och löpning.
    Nu tar jag Viper-X endast på gymträningsdagar, vilket blir 5 ggr i veckan. Räcker gott en månad, perfekt och mycket gott.
    Som Olle nämner behöver man inte ta paus från stimmen om man inte tränar dagligen.
    Koffein dricker jag ändå dagligen så det är jag väldigt ”van” vid. Rosenroten kan jag tycka att man ska ta ”ledigt” från om det används dagligen, iaf var 8:e vecka. Det behövs dock inte om man bara tränar 5 dagar i veckan eller mindre.
    Rosenrot är en mycket bra och potent adaptogen, bra för seratonin/dopamin balansen, höjer ATP, ökar uthållighet, ökar mentala skärpan, minskar trötthet etc.

    #560663

    har kört nu 3pass med en skopa viper o en skopa no shotgun ojojojoj ;) Tryyyyyyyyk

    #560664

    Fick precis hem en burk, rackarns rabalder vad jag längtar till ryggpasset imorgon.

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.