Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560680

    Jag har nu testat Viper-x två pass men har tagit det typ 10 min innan passet och känner sjuk pump i mitten av passet.. jag vet att jag borde ta den tidigare, men frågan är om det ska ge samma effekt som SAN Fierce?
    SAN Fierce tyckte jag var konstig då jag både tyckte att jag mådde illa av den och det verkade som hjärtat skulle dö;)!?

    Viper ska man bara få bra pump av eller? för det får jag!

    #560681

    Gör det något om man äter direkt efter man tagit det?
    Att behöva gå & träna hungrig är inget som jag gillar.
    :(

    #560682
    Ninjakent wrote:
    Gör det något om man äter direkt efter man tagit det?
    Att behöva gå & träna hungrig är inget som jag gillar.
    :(

    Tar du bara viper på tom mage o går o tränar? Ja brukar ta viper 30-40min innan och sen eaa+malto direkt innan, så försvinner hungerkänslan.

    #560683
    Ninjakent wrote:
    Gör det något om man äter direkt efter man tagit det?
    Att behöva gå & träna hungrig är inget som jag gillar.
    :(

    Det går utmärkt att ta Body Science Viper-X 20-40 min innan träniningen och efter det inta någon typ av näring.

    Body Science EAA-X + lite frukt eller Vitargo.
    En vanlig protein drink går också bra.
    Vanlig mat kan ligga lite tungt i magen under träningen

    #560684
    Henrik.andersson2 wrote:
    Jag har nu testat Viper-x två pass men har tagit det typ 10 min innan passet och känner sjuk pump i mitten av passet.. jag vet att jag borde ta den tidigare, men frågan är om det ska ge samma effekt som SAN Fierce?
    SAN Fierce tyckte jag var konstig då jag både tyckte att jag mådde illa av den och det verkade som hjärtat skulle dö;)!?

    Viper ska man bara få bra pump av eller? för det får jag!

    Viper-X skall göra dig focuserad samt ge dig fylliga muskler.
    Stim blandningen är gjord så att den skall ge maximal energi/focusering utan att stressa kroppen allt för mycket eller länge.

    ALC är tillsatt i höga doser för att ge bättre återhämtning och muskeltillväxt.

    Att du mådde illa av Fierce samt fick obehag med hjärtat berodde förmodligen på att du inte tålde stimblandningen i Fierce.

    #560685
    Olle Sparringsjö wrote:
    Viper-X skall göra dig focuserad samt ge dig fylliga muskler.
    Stim blandningen är gjord så att den skall ge maximal energi/focusering utan att stressa kroppen allt för mycket eller länge.

    ALC är tillsatt i höga doser för att ge bättre återhämtning och muskeltillväxt.

    Att du mådde illa av Fierce samt fick obehag med hjärtat berodde förmodligen på att du inte tålde stimblandningen i Fierce.

    själv tycker jag att det är stor skillnad på stomeffekten i viper vs fierce

    fierce= mkt energi man känner sig stirrig och skakig

    viper= lagom med energi, bra fokus och mental skärpa

    skulle kunna ta viper före en tenta men skulle aldrig välja fierce

    #560686
    Henrik.andersson2 wrote:
    SAN Fierce tyckte jag var konstig då jag både tyckte att jag mådde illa av den och det verkade som hjärtat skulle dö;)!?

    Fierce innehåller:
    Glycocyamine
    Guanidinopropionic Acid(3-GPA™)

    Det är känt att dessa ämnen påverkar hjärtat negativt, finns skrivet om det här på forumet med.
    Blandat med koffein (en del av stimsen i fierce) blir det troligen inte bättre…

    #560687

    Någon som jämfört Viper X och NO-xplode? Känner inte av xploden så mycket och funderar på testa någon ny PWO produkt.

    #560688
    nible wrote:
    Någon som jämfört Viper X och NO-xplode? Känner inte av xploden så mycket och funderar på testa någon ny PWO produkt.

    jag har gjort det då jag körde mycket NO Xplode (för några år sen då det inte fanns mycket att välja på), och vare sig det gäller pump, styrkeökning, återhämtning, så knäcker Viper-X den överlägset.
    Av alla NO eller PWO produkter (som innehåller kreatin) är Viper-X det som jag älskar mest.
    Den som tävlar i samma liga, men som är dyrare är VPX No shotgun v.1. Vipern smakar oxå godare.:P

    #560689
    loverius wrote:
    jag har gjort det då jag körde mycket NO Xplode (för några år sen då det inte fanns mycket att välja på), och vare sig det gäller pump, styrkeökning, återhämtning, så knäcker Viper-X den överlägset.
    Av alla NO eller PWO produkter (som innehåller kreatin) är Viper-X det som jag älskar mest.
    Den som tävlar i samma liga, men som är dyrare är VPX No shotgun v.1. Vipern smakar oxå godare.:P

    Har du provat VPX No Shotgun V.3?
    Vet inte om jag ska prova den istället för Viper-X som jag kör på nu….man vill ju inte byta ner sig :p
    Eller om man ska vänta på RageX2 som ju ska släppas tills nästa vecka.

    #560690
    Ron wrote:
    Har du provat VPX No Shotgun V.3?
    Vet inte om jag ska prova den istället för Viper-X som jag kör på nu….man vill ju inte byta ner sig :p
    Eller om man ska vänta på RageX2 som ju ska släppas tills nästa vecka.

    Viper-X gillar jag mer än NO shotgun v.3, Rage 2 kan jag inte uttala mig om än.

    #560691

    Bumpar den här tråden lite. Inge illa menat mot återförsäljaren/försäljarna, men jag får knappt i mig den, helt ärligt. Någon som har haft samma problem och vet hur man kan göra den godare?

    #560692

    Viper-X e ju svingod!
    Antagligen så tillhör den en batch där det var nåt fel med smaken. Kontakta din återförsäljare o se om du kan byta den.

    #560693
    patriknn wrote:
    Viper-X e ju svingod!
    Antagligen så tillhör den en batch där det var nåt fel med smaken. Kontakta din återförsäljare o se om du kan byta den.

    Börjar alltså bli fundersam över det, fick svälja sen stoppa in ett tuggummi i käften för fick sån otroligt dålig eftersmak.

    #560694

    Blanda ut den med mer vatten, jag har testat den en gång och jag tyckte inte de va något fel i smaken förutom att de va ganska stark och sur i smaken, men blanda med cirka 5dl vatten så smakadar den gott tyckte jag

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.