Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560710

    antagligen för att de vill ha namnet Body Science i produktnamnet, vilket jag kan tycka är helt ok och smart marknadsföring.
    Bara Viper-x säger inte så mycket

    #560711

    Det finns väl en annan, likartad, produkt som heter Viper-X, tror jag.

    #560712
    patriknn wrote:
    Det finns väl en annan, likartad, produkt som heter Viper-X, tror jag.

    Stämmer men den är inte svensk.

    #560713

    Efter en veckas förkylning hade jag tänkt dra och träna och använda Viper-x. Har fått ett förslag att blanda med mycket vatten för att den ska smaka godare, någon mer som har något förslag?

    #560714
    nible wrote:
    Efter en veckas förkylning hade jag tänkt dra och träna och använda Viper-x. Har fått ett förslag att blanda med mycket vatten för att den ska smaka godare, någon mer som har något förslag?

    Testade att blanda i lite extra vatten och lite funlight och då fungerade det betydligt bättre. Fick även härlig energikick och härlig pump också, så Vipern ska jag fortsätta med även fast jag inte gillade smaken lika mycket som jag gjorde med NO-xplode.:up:

    #560715

    Får helt sjukt tryck och pump av Viper-X!!!
    Så de blir till att gå ner lite i doseringen för mig framöver…
    ÖS PÅ ALLA

    #560716
    nible wrote:
    Testade att blanda i lite extra vatten och lite funlight och då fungerade det betydligt bättre. Fick även härlig energikick och härlig pump också, så Vipern ska jag fortsätta med även fast jag inte gillade smaken lika mycket som jag gjorde med NO-xplode.:up:

    Smaken är olika men jag gillar verkligen smaken på Viper-x skarpt!

    #560717

    Tänkte börja med kreatin nu igen, men har ju kört Viper i ca en månad nu
    Så eftersom det faktiskt är kreatin (Om än inte monohydrat) så finns det chans att kroppen skulle kunna vänja sig vid den höga mängden kreatin?

    Eller skulle det vara ’riskfritt’ att börja med en ’vanlig’ kreatinperiod, direkt efter att jag pausar med vipern?

    #560718
    nible wrote:
    Testade att blanda i lite extra vatten och lite funlight och då fungerade det betydligt bättre. Fick även härlig energikick och härlig pump också, så Vipern ska jag fortsätta med även fast jag inte gillade smaken lika mycket som jag gjorde med NO-xplode.:up:

    Smaken på den senaste produktionen är bättre..

    Den senaste leveransen av rosenrot gjorde att smaken blev lite besk.

    Det är tyvärr så med råvaror som skördas att smak mm förändras beroende på när det skördas

    #560719
    David Eriksson wrote:
    Tänkte börja med kreatin nu igen, men har ju kört Viper i ca en månad nu
    Så eftersom det faktiskt är kreatin (Om än inte monohydrat) så finns det chans att kroppen skulle kunna vänja sig vid den höga mängden kreatin?

    Eller skulle det vara ’riskfritt’ att börja med en ’vanlig’ kreatinperiod, direkt efter att jag pausar med vipern?

    Du kan börja med en vanligt kreatin direkt efter.

    #560720

    Såg att den heter Vip-x nu? Har ni erbjudandet om 2st även i er butik? ( reklamen som var i senaste body)

    #560721
    Ultra-Henke wrote:
    Såg att den heter Vip-x nu? Har ni erbjudandet om 2st även i er butik? ( reklamen som var i senaste body)

    Vi har samma erbjudande i butiken..

    Säg till om erbjudandet i kassan, så inte någon missar det.

    Mvh Olle

    #560722

    Toppen! Blir o hamstra :D

    #560723

    Beställt Viper-X nu från mmsports, men ni har ju inte ändrat namnet till Viip X i webshoppen vad jag kunde se.

    Sen vad var det för erbjudande som fanns i bodytidningen? något jag missat eller?

    #560724
    CVN wrote:
    Beställt Viper-X nu från mmsports, men ni har ju inte ändrat namnet till Viip X i webshoppen vad jag kunde se.

    Sen vad var det för erbjudande som fanns i bodytidningen? något jag missat eller?

    Kampanj om man köper 2st.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.