Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560740
    Ultra-Henke wrote:
    Viper innehåller ju lite kolhydrater? Hur mycket g är de? Jag brukar ta ca 20-30g malto innan träning. Men nu när ja deffar så kanske de räcker med kolhydraterna från Viper?

    Annars märker jag ingen stor skillnad på den nya smaken, fortfarande den godast pwo jag druckit. :pop:

    Det låter som att du har en burk hemma så varför inte vända på burken och läsa från innehållsförteckningen?

    #560741
    kingen wrote:
    Det låter som att du har en burk hemma så varför inte vända på burken och läsa från innehållsförteckningen?

    För de är jobbigt o åka hem :D

    Men de ja undrar är ju om de är ok och ”byta ut” malto mot vipers kolhydrater.. De står inte på burken.

    #560742
    Ultra-Henke wrote:
    För de är jobbigt o åka hem :D

    Men de ja undrar är ju om de är ok och ”byta ut” malto mot vipers kolhydrater.. De står inte på burken.

    Det är 20g, annars kan du alltid gå in på MM’s hemsida och dubbelkolla.

    När du tog 20-30g malto innan träning som du skrev, var det utan Viper-X? Hur som helst, ja det går att ”byta ut” då det är snabba K du tog tidigare och snabba K finns ju i ungefär samma mängd redan i viper-x.

    #560743
    kingen wrote:
    Det är 20g, annars kan du alltid gå in på MM’s hemsida och dubbelkolla.

    När du tog 20-30g malto innan träning som du skrev, var det utan Viper-X? Hur som helst, ja det går att ”byta ut” då det är snabba K du tog tidigare och snabba K finns ju i ungefär samma mängd redan i viper-x.

    Ja jag har kört med viper o malto ihop. Ska testa o se hur de går med bara vipers kolisar då.

    #560744

    Någon Viper-nisse som testat RageX2? Känner ni stor skillnad? Jag menar.. Kan PWO-produkter verkligen variera så pass mycket från person till person då de innehåller, principiellt, samma saker?

    Jag hoppas några kan dela med sig av lite jämförelser i alla fall!

    #560745
    Ultra-Henke wrote:
    Ja jag har kört med viper o malto ihop. Ska testa o se hur de går med bara vipers kolisar då.
    #560746

    Har nu provat Viper X ett antal gånger men magen klarar inte av detta. Har provat fullblown extream som jag tycker fungerar mycket bättre. Är det bara jag som inte klarar av denna produkt?

    #560747

    Vip-X är vår klart mest sålda PWO.
    De flesta ger den mycket bra omdömmen, men självklart passar den inte för alla.

    #560748
    nible wrote:
    Testade att blanda i lite extra vatten och lite funlight och då fungerade det betydligt bättre. Fick även härlig energikick och härlig pump också, så Vipern ska jag fortsätta med även fast jag inte gillade smaken lika mycket som jag gjorde med NO-xplode.:up:

    Liten uppdatering här.
    Numera blandar jag med några droppar flytande sötningsmedel, betydligt mycket godare nu. Tror det handlar om att jag är ett sötingsfreak, så nu gillar jag den t.o.m :D

    Värt att prova det för den som inte gillar smaken – fast de flesta här inne verkar gilla den.

    #560749
    nible wrote:
    Liten uppdatering här.
    Numera blandar jag med några droppar flytande sötningsmedel, betydligt mycket godare nu. Tror det handlar om att jag är ett sötingsfreak, så nu gillar jag den t.o.m :D

    Värt att prova det för den som inte gillar smaken – fast de flesta här inne verkar gilla den.

    Vi fick en sändning med rosenrot som var lite beskare i smaken.

    Vi har retunerat denna rosenroten, och nu är den gamla goda smaken tillbaka igen på Body Science VIP-X

    #560750
    Olle Sparringsjö wrote:
    Vi fick en sändning med rosenrot som var lite beskare i smaken.

    Vi har retunerat denna rosenroten, och nu är den gamla goda smaken tillbaka igen på Body Science VIP-X

    Hur länge hade ni den smaken? Kan ha varit den jag fått isf.

    #560751

    Hej, har en liten fråga. Kan man ta Vip-X och EAA-XX även om man bara ska köra ett konditonspass? Har det nån inverkan om man tex bara ska träna Löpning, spinning, simning etc…

    #560752
    nible wrote:
    Hur länge hade ni den smaken? Kan ha varit den jag fått isf.

    Ca 1 månad.

    #560753
    Chevanton wrote:
    Hej, har en liten fråga. Kan man ta Vip-X och EAA-XX även om man bara ska köra ett konditonspass? Har det nån inverkan om man tex bara ska träna Löpning, spinning, simning etc…

    EAA-XX rekommederar jag att ta innan ett konditionspass.

    VIP-X kan eventuellt ge pump som inte är önskvärt under ett konditionspass.

    Det finns dem som säger att de gillar att ta det innan löpning mm, personligen är jag lite tveksam.

    Finns bara ett sätt att kolla om det passar dig, och det är att prova.

    #560754

    Kan man inta vip-x samtidigt som man tar något fettförbrännande som också innehåller koffein?

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.