Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560755
    Pontik wrote:
    Kan man inta vip-x samtidigt som man tar något fettförbrännande som också innehåller koffein?

    Det är inte bra att ta alltför mycket koffein om dagarna, hur måna mg ligger din fettförbrännare på?

    #560756
    CVN wrote:
    Det är inte bra att ta alltför mycket koffein om dagarna, hur måna mg ligger din fettförbrännare på?

    Kan inte hitta koffein innehållet, står ej på burken eller på nutrabolics hemsida. Kör med inferno förövrigt. Men kanske bara ska köra med det tills burken är slut sen börja med vip-x.

    #560757
    Pontik wrote:
    Kan man inta vip-x samtidigt som man tar något fettförbrännande som också innehåller koffein?

    Se till att det är minst 3-4 timmar mellan intagen.

    Att ta dem samtidigt är inte att rekommendera

    #560758
    Olle Sparringsjö wrote:
    Se till att det är minst 3-4 timmar mellan intagen.

    Att ta dem samtidigt är inte att rekommendera

    Okok. Thx =)

    #560759

    Ber om ursäkt för att jag frågar om doseringen men det är så att min Vip-x burk saknar skopa. Så jag undrar hur mycket jag ska ta med deciliter måttet till mitt första intag av Vip-x samt hur mycket vatten jag ska blanda det med.

    Mvh CVN

    #560760
    CVN wrote:
    Ber om ursäkt för att jag frågar om doseringen men det är så att min Vip-x burk saknar skopa. Så jag undrar hur mycket jag ska ta med deciliter måttet till mitt första intag av Vip-x samt hur mycket vatten jag ska blanda det med.

    Mvh CVN

    Har du rotat runt i hela burken efter skopan, skakar ju runt en hel del under frakt så den kanske ligger på botten. Står måttet som ”en skopa” ska det också ingå en skopa.

    #560761
    Insulinus wrote:
    Har du rotat runt i hela burken efter skopan, skakar ju runt en hel del under frakt så den kanske ligger på botten. Står måttet som ”en skopa” ska det också ingå en skopa.

    Jo gjorde det nu, den låg längst ner på botten xD Men frågan angående hur mycket vatten som ska till 1 skopa kvarstår fortfarande.

    #560762
    CVN wrote:
    Jo gjorde det nu, den låg längst ner på botten xD Men frågan angående hur mycket vatten som ska till 1 skopa kvarstår fortfarande.

    Jag tar 4dl vatten, mängden vatten har ingen större betydelse vad jag förstått.

    #560763
    nible wrote:
    Jag tar 4dl vatten, mängden vatten har ingen större betydelse vad jag förstått.

    Ok tack :=) återkommer med hur jag upplevde effekten imorgon.

    #560764

    Testade det idag, men upplevde verkligen inte den effekten som ni har gjort… Jag kanske tog för lite? tog ca 2/3 av skopan blandat med 3 dl vatten. Åt dock en Swebar ca 20 minuter efter, men det borde väll inte påverka så direkt märk värt eller?

    #560765
    CVN wrote:
    Testade det idag, men upplevde verkligen inte den effekten som ni har gjort… Jag kanske tog för lite? tog ca 2/3 av skopan blandat med 3 dl vatten. Åt dock en Swebar ca 20 minuter efter, men det borde väll inte påverka så direkt märk värt eller?

    Jag känner heller ingen ”super-dupereffekt” jag heller, utan blir lite mer fokus på träningen och lite mer pump. Bara att dricka den innan passet är även känsla det också, i min åsikt.

    #560766
    CVN wrote:
    Testade det idag, men upplevde verkligen inte den effekten som ni har gjort… Jag kanske tog för lite? tog ca 2/3 av skopan blandat med 3 dl vatten. Åt dock en Swebar ca 20 minuter efter, men det borde väll inte påverka så direkt märk värt eller?

    Är du van vid kaffe eller andra koffein källor så skall du ta en hel servering.

    1st skopa.

    #560767

    Helt underbar, fick en positiv överraskning!
    Har testat många pre-workout och den här hamnar helt klart bland toppen i min lista :emo-thumb

    #560768
    Olle Sparringsjö wrote:
    Är du van vid kaffe eller andra koffein källor så skall du ta en hel servering.

    1st skopa.

    Har kört på 200 mg koffein tabletter innan, men ska testa en hel skopa nästa gång.

    #560769

    Jag var super taggad idag när jag skulle prova viper x, fick en dosering av en kompis men märkte inte av det någonting.
    Tog både viper x och EAA, Olle skrev på en tidigare sida att överdosering ger inget extra men kan jag kanske ta 2 skopor och se om det ger någon effekt?

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.