Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560770
    knickedicken wrote:
    Jag var super taggad idag när jag skulle prova viper x, fick en dosering av en kompis men märkte inte av det någonting.
    Tog både viper x och EAA, Olle skrev på en tidigare sida att överdosering ger inget extra men kan jag kanske ta 2 skopor och se om det ger någon effekt?

    Testa med att höja dosen lite. Det som föreslagit på burken(gäller det mesta) är vad man utgår från. Funkar det inte är det bara att höja. Tänk på att vi reagerar olika på produkterna.

    Dricker du mycket kaffe på dagarna, som jag, bör du ivilket fall höja. Jag har själv väldigt hög tröskel, gäller för övrigt de flesta tillskott jag tar.

    Lycka till
    Peter Singer

    #560771

    Har kört en burk N.O Xplode tidigare och har under senaste veckan kört med Vip-X.

    N.O tycker jag smakar bättre, men har man ätit någonting inom en timme innan passet får man fan springa och skita stup i kvarten under träningen, magen mår riktigt kasst! Tycker även man kan bli lite konstigt stirrig och yr, men pump känner man av i allra högsta grad!

    Vip-X hade jag förväntat mig skulle smaka riktigt bra efter alla utlåtanden, men personligen har jag riktigt svårt att få i mig det, smakar sjukt sunkigt. Men effekten är däremot desto bättre! Jag slipper allt som har med magproblem att göra och även yrsel och liknande uteblir medan känslan i musklerna är tipp topp!

    Priset är ju mycket bra i förhållande till de amerikanska varianterna som N.O, så Vip-X är verkligen att rekommendera!

    #560772
    jon.b wrote:
    Har kört en burk N.O Xplode tidigare och har under senaste veckan kört med Vip-X.

    N.O tycker jag smakar bättre, men har man ätit någonting inom en timme innan passet får man fan springa och skita stup i kvarten under träningen, magen mår riktigt kasst! Tycker även man kan bli lite konstigt stirrig och yr, men pump känner man av i allra högsta grad!

    Vip-X hade jag förväntat mig skulle smaka riktigt bra efter alla utlåtanden, men personligen har jag riktigt svårt att få i mig det, smakar sjukt sunkigt. Men effekten är däremot desto bättre! Jag slipper allt som har med magproblem att göra och även yrsel och liknande uteblir medan känslan i musklerna är tipp topp!

    Priset är ju mycket bra i förhållande till de amerikanska varianterna som N.O, så Vip-X är verkligen att rekommendera!

    Roligt att du gillade VIP-X..

    Vi har jobbat på att få en blandning som skall vara snäll mot magen.

    Smak är dock väldigt personligt.

    #560773

    jag har bara några frågor ang. Vip-X:en

    1. hur långt innan passet skall man ta den? (30-45min) eller nått sånt?
    2. skall den tas på s.k. ”tom mage” (dvs. inte käkat massa innan, men hur ere i så fall med en proteindrink?)

    3. (kanske viktigaste frågan) Man tar ju bara vip-x på träningsdagar om jag förstått saken rätt, men hur är det med uppehåll (likt kreatin monohydrat) så skall/bör man ju ha ett uppehåll på t.ex. minst 4 veckor och så där. gäller detta även Vip-X, eller är det bara å köra på?

    Har beställt två burkar!

    /Malkowitch

    #560774

    Ta Vip-x cirka 20-30minuter innan träning
    Den bör tas på tom mage för bästa effekt. För mig funkar en preworout bra att ta om jag väntar cirka 2 timmar efter en måltid.
    Proteindrinkar tycker jag inte ställer till så mycket problem, men du bör kanske vänta 30-60minuter innan du tar vip-x om du druckit protein.
    Vip x innehåller 5gram kreatin. Efter träning skulle jag ta något annat rent kreatin och även på vilodagar

    Uppehåll tycker jag du kan ta på kreatin om du inte känner någon effekt av det

    #560775

    själv har jag slutat köra på viper-x, körde ca 4-5 gånger, kraschade varje gång efter avslutat pass, måste nästan ligga och sova i 1-2 timmar för att återhämta mig någorlunda. sitter här med en nästan full burk och funderar vad jag ska göra med den :(

    #560776
    Ghoetic wrote:
    själv har jag slutat köra på viper-x, körde ca 4-5 gånger, kraschade varje gång efter avslutat pass, måste nästan ligga och sova i 1-2 timmar för att återhämta mig någorlunda. sitter här med en nästan full burk och funderar vad jag ska göra med den :(

    Det låter ju tråkigt, stims kanske inte är nått för dig, har du prövat lägre dosering?
    Det finns nog ganska många här inne som inte tackar nej till burken8)

    #560777
    Malkowitch wrote:
    jag har bara några frågor ang. Vip-X:en

    1. hur långt innan passet skall man ta den? (30-45min) eller nått sånt?
    2. skall den tas på s.k. ”tom mage” (dvs. inte käkat massa innan, men hur ere i så fall med en proteindrink?)

    3. (kanske viktigaste frågan) Man tar ju bara vip-x på träningsdagar om jag förstått saken rätt, men hur är det med uppehåll (likt kreatin monohydrat) så skall/bör man ju ha ett uppehåll på t.ex. minst 4 veckor och så där. gäller detta även Vip-X, eller är det bara å köra på?

    Har beställt två burkar!

    /Malkowitch

    1. 20-40 min före träningen är lagom.

    2. Du bör ju inte vara helt full i magen, om du skall ta en protein drink före träningen.
    Ta då VIP-X 5-10 min före din proteindrink.

    3. Det är bara att köra på, så länge som du får effekt av VIP-X

    #560778

    Är det nån idé att käka vanligt kreatin monohydrat samtidigt som man tar Vip-x? t.ex. direkt efter träning eller nått sånt?

    /Malkowitch

    #560779
    Malkowitch wrote:
    Är det nån idé att käka vanligt kreatin monohydrat samtidigt som man tar Vip-x? t.ex. direkt efter träning eller nått sånt?

    /Malkowitch

    Det stämmer, ta 5g kreatin efter träningen. Och på vilodagarna kan du ta 5g på morgonen och 5g ca 8 timmar senare.

    #560780
    nible wrote:
    Det stämmer, ta 5g kreatin efter träningen. Och på vilodagarna kan du ta 5g på morgonen och 5g ca 8 timmar senare.

    Är det inte risk att det blir för mycket kreatin då? eftersom den redan innehåller kre-alkalyn etc.

    #560781
    Malkowitch wrote:
    Är det inte risk att det blir för mycket kreatin då? eftersom den redan innehåller kre-alkalyn etc.

    Det blir ganska lagom att även ta en dosering efter träningen.

    #560782
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det blir ganska lagom att även ta en dosering efter träningen.

    menar du en dosering vanligt monohydrat alltså?

    #560783
    Malkowitch wrote:
    menar du en dosering vanligt monohydrat alltså?

    Ja det är det jag menar :)

    #560784
    Olle Sparringsjö wrote:
    Ja det är det jag menar :)

    va bra! vad tror du om föregående talares förslag, dvs. vilodagar och även på morgonen?

    kan man ta vanligt monohydrat tillsammans med EAA-recovery?

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.