Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560785
    Malkowitch wrote:
    va bra! vad tror du om föregående talares förslag, dvs. vilodagar och även på morgonen?

    kan man ta vanligt monohydrat tillsammans med EAA-recovery?

    Det är ett bra sätt att ta kreatin på.

    Blandar du kreatin med EAA-Recovery kommer du få ett bättre upptag av kreatinet.

    Personligen föredrar jag dock att att Kreatin före och efter träningen sen brukar jag inte ta det på vilodagar.

    Det bästa är att prova båda sätten och utvärdera vilket som man tycker passar just dig bäst.

    #560786
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det är ett bra sätt att ta kreatin på.

    Blandar du kreatin med EAA-Recovery kommer du få ett bättre upptag av kreatinet.

    Personligen föredrar jag dock att att Kreatin före och efter träningen sen brukar jag inte ta det på vilodagar.

    Det bästa är att prova båda sätten och utvärdera vilket som man tycker passar just dig bäst.

    Låter bra! tack för svaret:)

    #560787

    Ganska grov miss att inte ha med när inför träning VIP-X ska intas på burken.. :(

    Men men, van vid forum av alla de slag så tog det ju inte lång tid att hitta det ;)

    Ska testa min första dos idag av VIP-X.

    Har innan det testat Rage/RageX2/NO-Xplode samt NO-Shotgun… så jag har ganska höga förväntningar på denna bejublade produkt. ;)

    #560788
    d3rrty wrote:
    Ganska grov miss att inte ha med när inför träning VIP-X ska intas på burken.. :(

    Men men, van vid forum av alla de slag så tog det ju inte lång tid att hitta det ;)

    Ska testa min första dos idag av VIP-X.

    Har innan det testat Rage/RageX2/NO-Xplode samt NO-Shotgun… så jag har ganska höga förväntningar på denna bejublade produkt. ;)

    Skriv gärna en liten recension här sedan.

    #560789

    OK, då var första passet med VIP-X avklarat. :)
    (kör lunchpass…)

    Är ganska van med diverse fettförbrännare och koffeinpiller så jag slog till med full dos direkt.

    Kände lite stickningar på armarna innan passet. (bra, då jag kan tycka stickningarna av Rage kan bli lite mycket ibland.)

    Hade bra fokus och flås under hela passet och kände ofta att hjärnan vill mer än vad musklerna orkade så taggingen var det inget fel på.

    Även att jag körde ben som ofta kan få mig sliten efter passet så kändes det idag väldigt bra.

    Sammanfattningsvis så är jag helnöjd. :D :D :D

    #560790

    Vet inte riktigt vad jag har gjort för fel när jag kört VIP-X. Tyckte det verkade vara en lovande produkt. Men dessvärre fick jag ingen direkt ökad effekt av det.

    Överdoserade t.om och tog 2st skopor. men fick samma resultat =/
    varför i h*vete fungerar den ej på mig.

    Provat Push Extreme, och Massacra och både dem produkterna har varit avsevärt mycket bättre.

    körde VIP-X och EAA-XX innan träning, samt EAA-XX efter träning.

    surt att behöva gå på andra produkter. den ligger ju på så pass bra pris annars.
    men effekten är ju dock viktigast..

    #560791
    zoimaster wrote:
    Vet inte riktigt vad jag har gjort för fel när jag kört VIP-X. Tyckte det verkade vara en lovande produkt. Men dessvärre fick jag ingen direkt ökad effekt av det.

    Överdoserade t.om och tog 2st skopor. men fick samma resultat =/
    varför i h*vete fungerar den ej på mig.

    Provat Push Extreme, och Massacra och både dem produkterna har varit avsevärt mycket bättre.

    körde VIP-X och EAA-XX innan träning, samt EAA-XX efter träning.

    surt att behöva gå på andra produkter. den ligger ju på så pass bra pris annars.
    men effekten är ju dock viktigast..

    Alla reagerar inte samma, bara för att de flesta tycker att VIP-X är en riktigt bra produkt behöver det inte passa dig.

    Sen kan du också vara utarbetad ätit mycket andra stimprodukter byggt upp en tollerans mot dessa.

    Finns mycket som kan spela in på om du reagerar bra på en stimprodukt.

    Hur som helst var det tråkigt att du inte blev nöjd, mvh Olle

    #560792

    En fråga angående doseringen. Säg att jag vaknar, tar vip-x drar till gymmet och innan passet tar x-tend. Skulle detta funka eller skulle ni rekomendera någon fast föda innan?

    Mvh

    #560793
    Pontik wrote:
    En fråga angående doseringen. Säg att jag vaknar, tar vip-x drar till gymmet och innan passet tar x-tend. Skulle detta funka eller skulle ni rekomendera någon fast föda innan?

    Mvh

    Jag hade iaf lagt till lite kolhydrater i xtend drinken.

    #560794
    Pontik wrote:
    En fråga angående doseringen. Säg att jag vaknar, tar vip-x drar till gymmet och innan passet tar x-tend. Skulle detta funka eller skulle ni rekomendera någon fast föda innan?

    Mvh

    Om du har som mål att gå ner i fett är det ett bra upplägg.

    Du får dock se till att inte låta det gå allt för lång tid innan du kommer till träningen.
    :)

    #560795
    Olle Sparringsjö wrote:
    Om du har som mål att gå ner i fett är det ett bra upplägg.

    Du får dock se till att inte låta det gå allt för lång tid innan du kommer till träningen.
    :)

    Jag testar detta nästa vecka och återkommer med ett svar 8)

    #560796

    Inget jag rekomenderar. Orka typ inget :(

    #560797
    Pontik wrote:
    Inget jag rekomenderar. Orka typ inget :(

    Du får ta en banan eller lite Juice för att få i dig lite energi.

    #560798
    Olle Sparringsjö wrote:
    Du får ta en banan eller lite Juice för att få i dig lite energi.

    Hade 40g malto i xtend drinken och drack under passet

    #560799
    Pontik wrote:
    Hade 40g malto i xtend drinken och drack under passet

    Jag tycker att du skall äta en lätt frukost innan träningen.

    Skippa maltodextrinet under träningen, du kan ta det efter träningen istället.

    Sen blev jag lite fundersam du är ganska ung, klarar du en maxdos utan att du får i dig allt för mycket stim?det känner du bäst själv.

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.