Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560800
    Olle Sparringsjö wrote:
    Jag tycker att du skall äta en lätt frukost innan träningen.

    Skippa maltodextrinet under träningen, du kan ta det efter träningen istället.

    Sen blev jag lite fundersam du är ganska ung, klarar du en maxdos utan att du får i dig allt för mycket stim?det känner du bäst själv.

    Jag är 17, har kört vip-x innan och började med en halv skopa. Men nu kör jag på en hel och tycker jag får bra stim, inte för mkt och inte för lite :)

    #560801
    Olle Sparringsjö wrote:
    Sen blev jag lite fundersam du är ganska ung, klarar du en maxdos utan att du får i dig allt för mycket stim?det känner du bäst själv.

    [http://svt.se/2.55755/1.1530363/missbruk_av_energidryck_stoppas?lid=puff_1531486&lpos=lasmer]

    Dagens ungdomar…

    #560802
    KniveN wrote:
    [http://svt.se/2.55755/1.1530363/missbruk_av_energidryck_stoppas?lid=puff_1531486&lpos=lasmer]

    Dagens ungdomar…

    Du har så rätt

    #560803

    Jag kör gym på morgonen och tar 4tabs nostim fatburner + 60g vip-x och orkar köra på riktigt bra på det. Att träna på morgonen är oftast en vanesak tycker jag, innan jag kommit igång och kört nån månad med morgonpass känns det riktigt drygt.
    En sak som jag tror är viktigt innan ett morgonpass är att man dricker ordentligt innan passet då man kanske inte har druckit på hela natten.
    Jag har iaf uppleft att då jag inte druckit ordentligt på morgonen så kan passen kännas riktigt sega.

    #560804

    Jag fattar inte varför alla ungdomar är så kåta på energy drycker

    Jag är själv 17 år och det enda som jag ser koffein som en positiv sak är till träning.

    Annars tycker jag det bara är jobbigt att vara hyper.

    #560805

    Håller med, tycker det är jobbigt att sitta helt hypad i skolan

    #560806
    BigSpawn wrote:
    Jag kör gym på morgonen och tar 4tabs nostim fatburner + 60g vip-x och orkar köra på riktigt bra på det. Att träna på morgonen är oftast en vanesak tycker jag, innan jag kommit igång och kört nån månad med morgonpass känns det riktigt drygt.
    En sak som jag tror är viktigt innan ett morgonpass är att man dricker ordentligt innan passet då man kanske inte har druckit på hela natten.
    Jag har iaf uppleft att då jag inte druckit ordentligt på morgonen så kan passen kännas riktigt sega.

    Speciellt på sommaren.

    Man förlorar verkligen mycket vätska under natten..

    Mycket viktigt att fylla på vätskedepåerna.

    #560807

    :nod

    #560808
    Lelle Fotograf wrote:
    :nod

    Bra sätt att göra reklam för brännbollsturneringen.:up:

    #560809
    Eddie Vedder wrote:
    Bra sätt att göra reklam för brännbollsturneringen.:up:

    Hehe..Ja det är det..Men jag höll med Olle i föregående inlägg:D

    Det finns ju en egen MM sports brännboll tråd i forumet som syns hela tiden:p

    Om du har vägarna förbi så välkommen:emo-thumb

    #560810

    Kan tipsa om att den nya smaken äpple/päron är fantastiskt god!:emo-thumb Inte för söt utan syrlig och god!

    #560811
    Ante wrote:
    Kan tipsa om att den nya smaken äpple/päron är fantastiskt god!:emo-thumb Inte för söt utan syrlig och god!

    Fy på dig Ante. Nu kommer den att ta slut:nono:

    #560812

    Ingen uppgradering av VIP-X på gång?

    #560813

    Den har ju en helt ny smak…

    #560814
    marals76 wrote:
    Ingen uppgradering av VIP-X på gång?

    Det finns inte så mycket att förbättra på VIP-X de flesta tycker att den är bäst redan….

    Den nya smaken är en ordentlig uppgradering dock …

    Det kommer komma en helt ny PWO ifrån Body Science, det kommer dock ta ett tag innan den når marknaden.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.