Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560815

    Vart kan man inhandla den någonstans?

    #560816
    Tylke wrote:
    Vart kan man inhandla den någonstans?

    Hos Olle Sparringsjö. Då han representerar ett företag har han en länk i sin signatur.

    #560817

    Det finns även en banner på forumet som visas allt som oftast med en länk till MMSports.

    #560818

    är vip-x = viper x ? tänkte beställa hem den men hittade inte viper x så antar att vip-x är samma grejj ?

    #560819
    Zuni wrote:
    är vip-x = viper x ? tänkte beställa hem den men hittade inte viper x så antar att vip-x är samma grejj ?

    Japp, det är samma produkt.

    #560820

    Okej :) nu är det beställt ;)

    #560821
    Zuni wrote:
    är vip-x = viper x ? tänkte beställa hem den men hittade inte viper x så antar att vip-x är samma grejj ?

    Namnet är bytt på produkten..

    Viper-X heter numera VIP-X..

    #560822

    Olle: Måste berömma er för den nya smaken! Ni har verkligen lyckats med den nya smaken Apple/Pear. Satan vad god den är! :) Hoppas ni har en del burkar kvar, köpte på mig 2 burkar i helgen men det blir nog två till med det fantastiska rea priset.

    #560823
    kingen wrote:
    Olle: Måste berömma er för den nya smaken! Ni har verkligen lyckats med den nya smaken Apple/Pear. Satan vad god den är! :) Hoppas ni har en del burkar kvar, köpte på mig 2 burkar i helgen men det blir nog två till med det fantastiska rea priset.

    Vad bra att du gillade den, jag tycker också smaken Apple/Pear blev riktigt bra.

    #560824

    hur långt innan ett gym pass ska man ta vip-x ??

    #560825

    Jag har nu kört med Vip-X i ungefär 4 veckor och har tänkt att köra ett uppehåll med den nu, för att istället köra vanligt Kreatinmonohydrat en period. Behöver (eller snarare bör) jag ta ett uppehåll på någon/några veckor innan jag kör igång med kreatinmonohydraten?

    (Om jag kan köra på direkt med kreatinmonohydraten, bör jag även köra på uppladnings tiden (5 dagar) i så fall?)

    Tack på förhand!

    (kan förresten tillägga att jag är mycket nöjd med Vip-X:en. Verkligen en kanon produkt! :emo-thumb.)

    /Malkowitch

    #560826
    Mrr wrote:
    hur långt innan ett gym pass ska man ta vip-x ??

    30 minuter ungefär. Kan ju vara lite indivuduellt oxå. Du känner själv när du har som störst effekt.

    #560827
    Malkowitch wrote:
    Jag har nu kört med Vip-X i ungefär 4 veckor och har tänkt att köra ett uppehåll med den nu, för att istället köra vanligt Kreatinmonohydrat en period. Behöver (eller snarare bör) jag ta ett uppehåll på någon/några veckor innan jag kör igång med kreatinmonohydraten?

    (Om jag kan köra på direkt med kreatinmonohydraten, bör jag även köra på uppladnings tiden (5 dagar) i så fall?)

    Tack på förhand!

    (kan förresten tillägga att jag är mycket nöjd med Vip-X:en. Verkligen en kanon produkt! :emo-thumb.)

    /Malkowitch

    Det är som sagt inget måste att ta uppehåll från kreatinkurerna men det kan vara att föredra. Jag skulle ha tagit ett uppehåll på 2-3 veckor från PWOs och kreatin för att sedan dra igång en kreatinkur.

    Sen är uppladdningsfasen inget måste det heller. Det gör man som man vill med. Jag brukar köra på en uppladdningsfas i 5 dagar för att fylla på depåerna snabbare.

    #560828

    Tackar för din kommentar, de låter som en god idé. :)

    Någon annan som har någon annan åsikt?

    /Malkowitch

    #560829
    Mrr wrote:
    hur långt innan ett gym pass ska man ta vip-x ??

    20-35 min är ganska lagom :emo-thumb

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.