Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560830
    Olle Sparringsjö wrote:
    Vad bra att du gillade den, jag tycker också smaken Apple/Pear blev riktigt bra.

    Ja där har ni lyckats bra. Delade med mig till lite träningskompisar och det är en stor byggartumme upp även där! :up:

    Såg att ni har fått in EAA-XX i vattenmelon smak nu och jag kan läsa mig till att de som har testat den är lyriska, tur man fick lön nu.. :|

    #560831

    Fick hem min idag, apple/pear , ska bli intressant att testa vad den går för. Återkommer med resultat, om jag överlever :P

    #560832
    Snoozer wrote:
    Fick hem min idag, apple/pear , ska bli intressant att testa vad den går för. Återkommer med resultat, om jag överlever :P

    Resultat?? Snarare om du överlever smaken:D

    #560833

    Tänkte bara säga att denna produkten funkade bra för mig, körde på 1 skopa. Fick bra fokus genom hela passet och kände mig inte det minsta trött, fick även grymt pump.
    Smaken är underbar (Apple/Pear), smakar som piggelin :pop:
    Full pott!

    #560834
    Snoozer wrote:
    Tänkte bara säga att denna produkten funkade bra för mig, körde på 1 skopa. Fick bra fokus genom hela passet och kände mig inte det minsta trött, fick även grymt pump.
    Smaken är underbar (Apple/Pear), smakar som piggelin :pop:
    Full pott!

    Vad bra att den klarade din utvärdering :)

    #560835

    Skickar en fråga till Olle:

    Vip-X e en favoritprodukt för mig, och många andra.:up: Men du…. Kan du inte fixa en version utan kolhydrater?? Snälla…

    / Patrik

    #560836
    patriknn wrote:
    Skickar en fråga till Olle:

    Vip-X e en favoritprodukt för mig, och många andra.:up: Men du…. Kan du inte fixa en version utan kolhydrater?? Snälla…

    / Patrik

    De tror jag fler också vill ha.

    #560837
    patriknn wrote:
    Skickar en fråga till Olle:

    Vip-X e en favoritprodukt för mig, och många andra.:up: Men du…. Kan du inte fixa en version utan kolhydrater?? Snälla…

    / Patrik

    Mycket bra! Skönt med en liknande PWO som man kan använda under en ketogen diet. Eller en där man själv doserar sina kolhydrater.

    #560838

    Frågade om ett smakprov på nya VIP-X smaken när jag beställde för någon vecka sedan utan att få något. Fick inte ens ett svar. Lite dåligt i mitt tycke då jag gärna ville testa den nya smaken eftersom jag var inget större fan av den gamla.

    #560839
    nible wrote:
    Frågade om ett smakprov på nya VIP-X smaken när jag beställde för någon vecka sedan utan att få något. Fick inte ens ett svar. Lite dåligt i mitt tycke då jag gärna ville testa den nya smaken eftersom jag var inget större fan av den gamla.

    Jag har varit ledig, låter konstigt att de inte svarat…
    Jag och Lelle samt några andra har varit borta veckan innan kan ha med det att göra.
    Nya smaken är verkligen bra jag tror du kommer att bli nöjd :emo-thumb

    #560840

    Hur mycket vatten ska man blanda den med.

    Står ju bara 1 skopa i dosering..
    Eller ska man tugga ner den rent.

    Tack!

    #560841

    Ja men hur mycket ska man blanda ner med!??

    #560842
    Krille Johansson wrote:
    Hur mycket vatten ska man blanda den med.

    Står ju bara 1 skopa i dosering..
    Eller ska man tugga ner den rent.

    Tack!

    Så du tycker det smakar gott.
    Jag kör runt 3-4 dl skulle jag tro

    #560843

    Idag tog jag 4dl vatten och en halv skopa. Bara för att testa min tolerans.

    Kände en viss skillnad idag på gymmet. Hade en helt annan uthållighet.
    Bra produkt :up:

    Tack för svaren också.

    #560844

    Jag återkommer till tråden här.
    Undrar om man ska ta den på tom mage? Eller om det kvittar.
    Har det någon betydelse hur mycket vatten man tar i. Förutom för smakens skull.
    8)
    Tack

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.