Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560845

    Blir att beställa två burkar vip-x när studiebidraget kommer:p , hata smaken på pink orange så förväntar mig bättre nu med apple/pear

    #560846
    Krille Johansson wrote:
    Jag återkommer till tråden här.
    Undrar om man ska ta den på tom mage? Eller om det kvittar.
    Har det någon betydelse hur mycket vatten man tar i. Förutom för smakens skull.
    8)
    Tack

    Tom mage är väl inte nödvändigt dock bör man inte vara full i magen.
    Skall man äta lite innan träningen tex en proteindrink mm, går det bra ta Body Science VIP-X 5-10 min före maten eller proteindrinken.

    #560847

    Jag har använt vip-x i 2 dagar nu. Inte kännt nått jätte effekt eller pump. Så jag undrar om det tar några dagar innan det kickar in eller ska det börja första gången man tar det?

    #560848
    Pettersover wrote:
    Jag har använt vip-x i 2 dagar nu. Inte kännt nått jätte effekt eller pump. Så jag undrar om det tar några dagar innan det kickar in eller ska det börja första gången man tar det?

    Prova öka doseringen

    #560849

    Jag har tagit en hel skåpa. Ska jag ta 1 ½ eller?

    #560850
    Pettersover wrote:
    Jag har använt vip-x i 2 dagar nu. Inte kännt nått jätte effekt eller pump. Så jag undrar om det tar några dagar innan det kickar in eller ska det börja första gången man tar det?

    Du kanske förväntar dig för mycket av en POW, har du testat andra? en skopa ska räcka.

    #560851

    Har provat m-stak och fick ett bra pump.

    #560852
    Pettersover wrote:
    Har provat m-stak och fick ett bra pump.

    Det är inte riktigt samma sak.

    #560853
    Pettersover wrote:
    Jag har använt vip-x i 2 dagar nu. Inte kännt nått jätte effekt eller pump. Så jag undrar om det tar några dagar innan det kickar in eller ska det börja första gången man tar det?

    Det kan vara olika saker..
    1, Du har inte intagit vatten under dagen.
    2,Du är för trött för att få effekt av produkten.
    3,Vissa stim produkter kanske inte passar dig.
    4,Du har för stora förväntningar på en PWO som kniven skriver.

    VIP-X får topp omdömmen av de flesta användare men den behöver inte passa alla för det.

    #560854
    Pettersover wrote:
    Har provat m-stak och fick ett bra pump.

    M-Stack är innehåller inte direkt några ingredienser som skall ge pump.
    Men den kanske passar bättre för dig, kan ju också vara så att du tillfälligt är inne i en sämre period med träningen.

    #560855

    44 sidor om denna produkt,Folk!,sök,läs lite före ni köper/frågar så har ni säkert 99.9% av svaren i tråden redan

    #560856
    Henrik Lindh wrote:
    44 sidor om denna produkt,Folk!,sök,läs lite före ni köper/frågar så har ni säkert 99.9% av svaren i tråden redan

    +1:up:

    #560857
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det kan vara olika saker..
    1, Du har inte intagit vatten under dagen.
    2,Du är för trött för att få effekt av produkten.
    3,Vissa stim produkter kanske inte passar dig.
    4,Du har för stora förväntningar på en PWO som kniven skriver.

    VIP-X får topp omdömmen av de flesta användare men den behöver inte passa alla för det.

    Jag ska kolla över det. Men jag hade förvätningar på vip-x inte skyhöga men man vill ju ha det man betalar för.

    Men man måste ju prova för att veta, och det kan vara så att jag inte kört några övningar där man direkt känner pump.
    Med m-stak så kändes pumpet nästa bara när jag körde armar och har inte gjort det med vip-x.

    Och jag har ju knappt börjat med vip-x, men jag slutar ju inte ta det bara för att det inte ge den effekt man hade hoppats på.

    Och jag ska ju inte ljuga att den inte ger når, för man får fokus och energi av det. Får köra en vecka och återkomma, då har jag kanske kommit på en lösning.

    Och är alltid varit sk*t nöjd med Body science produkter.

    //Pettersover

    #560858
    Pettersover wrote:
    Jag ska kolla över det. Men jag hade förvätningar på vip-x inte skyhöga men man vill ju ha det man betalar för.

    Men man måste ju prova för att veta, och det kan vara så att jag inte kört några övningar där man direkt känner pump.
    Med m-stak så kändes pumpet nästa bara när jag körde armar och har inte gjort det med vip-x.

    Och jag har ju knappt börjat med vip-x, men jag slutar ju inte ta det bara för att det inte ge den effekt man hade hoppats på.

    Och jag ska ju inte ljuga att den inte ger når, för man får fokus och energi av det. Får köra en vecka och återkomma, då har jag kanske kommit på en lösning.

    Och är alltid varit sk*t nöjd med Body science produkter.

    //Pettersover

    För att vara riktigt ärlig är det väl inte pump VIP-X är 100% focuserad på..
    En riktigt bra och naturlig stimeffekt som avtar inom rimlig tid.
    PH buffrad för att vara skonsam mot magen.
    ALC och Rosenrot för återhämtningen..
    Dessa är väl de saker som gör den unik mot andra PWO produkter.

    Inte att den skall ge massivpump.

    #560859

    Lånar tråden lite, produkten Creatine FX av pro nutrition, räknas den som en pwo eller mer som rent kreatin? går den att köra on hela året runt eller bör man ta pauser?

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.