Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560455

    Har bara testat ett pass ännu och smaken är helt underbar
    Hade förvånansvärt bra tryck i Marken det passet trots vlcd deff. Men det återstår att se hur Viper fungerar på längre sikt.
    Åter kommer:up:

    #560456
    Pepz wrote:
    ser faktiskt grymt bra ut.
    bara argininet jag kan vara utan.. men många vill ju ha pumpen..
    blir nästa inköp

    Väldigt personligt det där med pumpen.
    Vissa älskar det, andra som dig tycker inte det ger något.

    #560457

    Hur många doseringar innehåller Viper-X (828g)?

    #560458
    Amer wrote:
    Hur många doseringar innehåller Viper-X (828g)?

    Snabbt räknat är det cirka 20 doser.

    #560459

    Om man tar maxdoseringen på Body Science Viper X 828gram så är det 20serveringar.

    #560460

    okej. 20 serveringar, 20 pass, ~ 280kr + frakt och annat ~ 350kr. Ganska dyrt med andra ord

    #560461

    under 20-lappen för din del per portion med frakt.
    det är ingen dyr produkt

    #560462

    Den är inte billigast,men inte är den dyr mot andra liknande produkter.
    Det att många är så nöjda med produkten beror ju på mängden och kvaliten på de aktiva ingredienserna.

    Den innehåller tex lika mycket ALC som en Eiselt ALC burk för 199:-

    Frakt är det från alla webshoppar under 500:- lite svårt att undvika det.

    Body Science Viper-X och Body Science Whey 100%/ Body Science Dietfuel är de produkter som vi har sämsta marginal på i Body Science Serien.

    Konsumenten får mycket för pengarna.

    #560463
    Amer wrote:
    okej. 20 serveringar, 20 pass, ~ 280kr + frakt och annat ~ 350kr. Ganska dyrt med andra ord

    Vem beställer en enda produkt bara???!! Givetvis beställer man minst 2 viper-x och köttar på träningen!
    Eller lite proteinpulver från Body Science, asgod och billig.

    Så kommer du upp i 500:- och får allt fraktfritt.

    ps, Ingen weshop skickar fraktfritt under 500kr normalt sett, så din vara hade varit ”dyr” från vem som helst

    #560464

    Fan, nu måste jag ju köpa den direkt annars kommer den ju ta slut om alla ska köpa den!

    #560465
    loverius wrote:
    Vem beställer en enda produkt bara???!! Givetvis beställer man minst 2 viper-x och köttar på träningen!
    Eller lite proteinpulver från Body Science, asgod och billig.

    Så kommer du upp i 500:- och får allt fraktfritt.

    ps, Ingen weshop skickar fraktfritt under 500kr normalt sett, så din vara hade varit ”dyr” från vem som helst

    Det stavas fattig gymnasieelev

    #560466
    Amer wrote:
    Det stavas fattig gymnasieelev

    Men du hade fått lägga till 50kr minst i frakt hos alla andra webshoppar med iaf, vilken produkt du än beställt under 500kr.

    Men det är väl inte dyrt med Viper-X? Köper du 2 burkar kommer de räcka bra över 2 månader om du tar det träningsdagar, anatar att du inte kör mer än 2-3ggr/v.

    #560467
    loverius wrote:
    Men du hade fått lägga till 50kr minst i frakt hos alla andra webshoppar med iaf, vilken produkt du än beställt under 500kr.

    Men det är väl inte dyrt med Viper-X? Köper du 2 burkar kommer de räcka bra över 2 månader om du tar det träningsdagar, anatar att du inte kör mer än 2-3ggr/v.

    Jag kör 4ggr/vecka, en burk rage/fierce räckte i 2 månader utan problem. Men jag får se har hört mkt bra om Viper-X :)

    #560468
    Amer wrote:
    Jag kör 4ggr/vecka, en burk rage/fierce räckte i 2 månader utan problem. Men jag får se har hört mkt bra om Viper-X :)

    Du kommer INTE bli missnöjd av viper-x!
    Den är överlägsen Fierce och billigare än Rage!

    #560469
    loverius wrote:
    Du kommer INTE bli missnöjd av viper-x!
    Den är överlägsen Fierce och billigare än Rage!

    Njae det beror nog på hur du räknar. Personligen skulle jag nog föredra att räkna bort kolhydraterna eftersom de i princip går att lägga till själv för en relativt blygsam summa.

    Det är 43,5 % kolhydrater i Viper. Kvar är 56,5 % av det ”aktiva” som kostar och det är då 468 g (0,565 *828 g) som kostar 279 kr = grampris på 0,59 kr.

    Rage har grampris på cirka 0,38 räknat på utpriset 345 kr.

    Brutal har ett grampris på 0,31 räknat på utpriset 279 kr.

    Motsäger dock inte att priset är på en rimlig nivå. Både Rage och Brutal är väldigt prispressade.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.