Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560500

    Fyyy fan vad gooooooooooooood den är, vill dricka upp hela burken haha:|

    #560501
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det är en skopa som gäller.

    Efter någon månad blir densitetet lite högre på pulvret,och man kan öka doseringen något.

    :up:

    #560502

    För tillfället Den bästa kombon nu är en skopa Viper-X blandad med en skopa EAA-X!!
    Den som misslyckas med sitt träningspass då behöver verkligne anstränga sig.. :bb2:
    Sen sakar det FANTASTISKT GOTT!!!!
    Blir nästan så man e sugen på o blanda till en lite fredagsgrogg.. 😮

    #560503
    Tim Nygren wrote:
    För tillfället Den bästa kombon nu är en skopa Viper-X blandad med en skopa EAA-X!!
    Den som misslyckas med sitt träningspass då behöver verkligne anstränga sig.. :bb2:
    Sen sakar det FANTASTISKT GOTT!!!!
    Blir nästan så man e sugen på o blanda till en lite fredagsgrogg.. 😮

    hahahaha jag är på :up:

    kan ja kö ner en skopa esapro?

    #560504
    Tim Nygren wrote:
    För tillfället Den bästa kombon nu är en skopa Viper-X blandad med en skopa EAA-X!!
    Den som misslyckas med sitt träningspass då behöver verkligne anstränga sig.. :bb2:
    Sen sakar det FANTASTISKT GOTT!!!!
    Blir nästan så man e sugen på o blanda till en lite fredagsgrogg.. 😮

    Jag älskar viper-X smaken, får ibland sug efter den, som andra får efter godis. Ibland gör jag en shake trots att jag redan tränat, eller är vilodag…för det är GOTT!!! Ser fram emot EAA smaken, måste testas!!

    #560505

    Blir nog att beställa Viper-x ändå :)

    #560506

    körde nyss mitt andra pass med viper x och fy faaaaaaan det sprutar svett av mig :up::p

    #560507

    Körde mitt första pass med Viper-x idag, och kan inte säga att den var överlägsen alla andra pre-workoutprodukter jag testat men den var jäääkligt bra! Synd bara att magen kollapsade halvvägs inne i passet, men smällar man får ta!:D

    #560508
    Tim Nygren wrote:
    För tillfället Den bästa kombon nu är en skopa Viper-X blandad med en skopa EAA-X!!
    Den som misslyckas med sitt träningspass då behöver verkligne anstränga sig.. :bb2:
    Sen sakar det FANTASTISKT GOTT!!!!
    Blir nästan så man e sugen på o blanda till en lite fredagsgrogg.. 😮

    Kör just nu ViperX och MM Bcaa.
    Nästa omgång blir blir det ViperX EAA-X.
    Måste säga att den var jäkligt god(EAA-X):emo-thumb.
    Känns lite dömt att köra Bcaa och Eaa samtidigt.

    /Peter Singer

    #560509

    Är det känt att magen ballar ur eller? Pallar fan inte att bli skitnödig i passet bara för att jag ska ha lite extra pump :D

    #560510
    Gustaf Lindberg wrote:
    Är det känt att magen ballar ur eller? Pallar fan inte att bli skitnödig i passet bara för att jag ska ha lite extra pump :D

    För mig personligen så är Viper X den som varit snällast mot magen.

    Mvh

    #560511

    Fick min första burk Viper-X igår. Tänkte jag skulle slå av locket på måndag and see what the fuzz is all about.

    #560512
    Krush wrote:
    Körde mitt första pass med Viper-x idag, och kan inte säga att den var överlägsen alla andra pre-workoutprodukter jag testat men den var jäääkligt bra! Synd bara att magen kollapsade halvvägs inne i passet, men smällar man får ta!:D

    +1 för överlägsen :emo-thumb

    Peter Singer wrote:
    Kör just nu ViperX och MM Bcaa.
    Nästa omgång blir blir det ViperX EAA-X.
    Måste säga att den var jäkligt god(EAA-X):emo-thumb.
    Känns lite dömt att köra Bcaa och Eaa samtidigt.

    /Peter Singer

    Ska köra Viper-X + EAA-X stack tillsammans med prime!!!

    #560513
    patriknn wrote:
    För mig personligen så är Viper X den som varit snällast mot magen.

    Mvh

    +1 på den

    peppar peppar

    #560514
    Gustaf Lindberg wrote:
    Är det känt att magen ballar ur eller? Pallar fan inte att bli skitnödig i passet bara för att jag ska ha lite extra pump :D

    Har inte märkt något,:up: däremot blir jag väldigt pissnödig men det blir jag av alla sånna här produkter.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.