Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560515
    patriknn wrote:
    För mig personligen så är Viper X den som varit snällast mot magen.

    Mvh

    Kan bara instämma :pop:

    #560516

    kan man blanda viper x med Raw ?

    #560517

    kan man blanda viper x med Raw ?

    eller finns de någon annan rek man kan blanda med så man får mer pump?

    #560518
    Headhunter wrote:
    kan man blanda viper x med Raw ?

    eller finns de någon annan rek man kan blanda med så man får mer pump?

    vet inte om jag tycker det vehövs, men lite vitargo före viper diggar jag + lite r-ala

    #560519

    Viper-X typ 30min innan träning
    EAA _precis_ innan träning

    detta är att rekommendera?

    #560520
    box4m wrote:
    Viper-X typ 30min innan träning
    EAA _precis_ innan träning

    detta är att rekommendera?

    kör på viper x 30-45min före o 6-12gram esapro med några gram kolisar presis innan passet

    #560521

    väldigt god var den, smakar inte alls konstlat. Godaste NOn jag provat

    #560522
    Headhunter wrote:
    kan man blanda viper x med Raw ?

    eller finns de någon annan rek man kan blanda med så man får mer pump?

    Finns ingen anledning att blanda med något annat, öka då dosen istället, om du tycker att du behöver det. Men lägg annars i lite vitargo/malto annars för mer tryck

    #560523

    ~30min före träning – Viper-X + 20-30g maltodextrin
    ~5min innan träning – 5-10g EAA (esapro, kolozzeum eaa, body science eaa)
    under träning – 20-30g maltodextrin med vatten att dricka under passet
    ~5min efter träning – 40-50g maltodextrin med vatten
    ~1tim efter träning – 5-10g EAA
    ~1tim 15min efter träning – mat + eventuell proteindrink med hög kaseinhalt
    senare på kvällen – proteindrink med hög kaseinhalt

    #560524
    loverius wrote:
    Finns ingen anledning att blanda med något annat, öka då dosen istället, om du tycker att du behöver det. Men lägg annars i lite vitargo/malto annars för mer tryck

    testar det för jag får inget tryck alls av fulldos

    #560525

    Nu blir det dags för mitt första inlägg här på body! För efter att ha följt denna tråden var det väldigt svårt att inte köpa en burk viper-x kan jag säga! Jag har nu provat det under 2 träningar men utan att känna knappt någon effekt alls :( Endast en liten dos av ”stickande hud”. Jag har blandat en rågad skopa med ca 3 dl vatten, intaget blev ca 30-40 minuter innan. Reagerade väldigt bra på fierce och rage men jag blev lite halvrisig i magen av dom och det va ju väldigt störande! Är det stor skillnad på innehåll på dessa produkter eller har ni något svar varför jag inte får dom önskade effekterna som så många berättar att dom får!?

    / Johannes

    #560526
    JohannesF wrote:
    Nu blir det dags för mitt första inlägg här på body! För efter att ha följt denna tråden var det väldigt svårt att inte köpa en burk viper-x kan jag säga! Jag har nu provat det under 2 träningar men utan att känna knappt någon effekt alls :( Endast en liten dos av ”stickande hud”. Jag har blandat en rågad skopa med ca 3 dl vatten, intaget blev ca 30-40 minuter innan. Reagerade väldigt bra på fierce och rage men jag blev lite halvrisig i magen av dom och det va ju väldigt störande! Är det stor skillnad på innehåll på dessa produkter eller har ni något svar varför jag inte får dom önskade effekterna som så många berättar att dom får!?

    / Johannes

    vilken effekt uteblev?

    #560527

    Ja eftersom jag endast kände att det sticktes lite på huden, så fick jag varken någon vidare pump eller tryck och blev egentligen inte särskilt piggare heller!

    #560528

    dubbel

    #560529
    JohannesF wrote:
    Nu blir det dags för mitt första inlägg här på body! För efter att ha följt denna tråden var det väldigt svårt att inte köpa en burk viper-x kan jag säga! Jag har nu provat det under 2 träningar men utan att känna knappt någon effekt alls :( Endast en liten dos av ”stickande hud”. Jag har blandat en rågad skopa med ca 3 dl vatten, intaget blev ca 30-40 minuter innan. Reagerade väldigt bra på fierce och rage men jag blev lite halvrisig i magen av dom och det va ju väldigt störande! Är det stor skillnad på innehåll på dessa produkter eller har ni något svar varför jag inte får dom önskade effekterna som så många berättar att dom får!?

    / Johannes

    Doseringen är väl två och en halv skopa?

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.