Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560530

    Det kan ju faktiskt vara de som är felet :D :emo-thumb Kollade på hemsidan där det stod 2 & halv. Men var nästan hundra på att det stod 1 & halv på burken. Men du har nog rätt! Jag som är kass :frust:

    #560531
    JohannesF wrote:
    Det kan ju faktiskt vara de som är felet :D :emo-thumb Kollade på hemsidan där det stod 2 & halv. Men var nästan hundra på att det stod 1 & halv på burken. Men du har nog rätt! Jag som är kass :frust:

    När köpte du burken.

    Skopan är ändrad i senaste leveransen.

    När det gäller effekten av olika produkter så skiljer det väldigt mycket från person till person vad man själv reagerar på.
    Sen är det ju inte den produkt som gör en mest speedad som är den bästa.
    Det finns ju en gräns där det blir negativt också.

    Att den är snällare mot magen än många andra No produkter, är det ganska många som säger.

    #560532

    Jag beställde den den 21/10 och fick hem den i fredags. Så vad är det som stämmer då? för jag fick med en halv dl skopa.

    #560533
    JohannesF wrote:
    Jag beställde den den 21/10 och fick hem den i fredags. Så vad är det som stämmer då? för jag fick med en halv dl skopa.

    Det är en full skopa som gäller.

    #560534

    Fick hem min burk Viper-X idag och provade genast före dagens pass.

    Tog endast ½ skopa för att ”prova toleransen” som burken rekommenderade. Tog på tom mage osv, svårt att säga egentligen hur mycket det gav, men jag svettades mer och kände mig mera på, och tog vikter jag inte tagit förr.

    Jag är inte naiv och tror att produkten ska ge mig magiskt mera muskler, men jag tror det infann sig någon slags tankebana med viper-x i kroppen så vikterna kändes ”lättare”. Ingen känsla av pirrning i huden, det fick jag ganska mycket av Raw.

    Ska prova imorrn igen med full dos och så!

    Smaken var helt ok!

    #560535

    fy fan vad svetten sprutar av mig när ja tar viper x men får inget tryck o pump:( men fan man kan ju inte få allt här ivärlden:D men man kan ju försöka;)

    #560536

    Körde 1 rågad skopa (1 full dos) idag på tom mage, intog även EAA precis innan jag började.

    Shit alltså, vet inte hur man ska beskriva men, viper-x är grym!

    Har en novice fråga dock, jag tränar gym 5 dagar i veckan efter max-ot. Det är inga faror med att inta så många dagar i veckan? Och då menar jag inte att effekten kan avta utan, FAROR

    #560537
    box4m wrote:
    Körde 1 rågad skopa (1 full dos) idag på tom mage, intog även EAA precis innan jag började.

    Shit alltså, vet inte hur man ska beskriva men, viper-x är grym!

    Har en novice fråga dock, jag tränar gym 5 dagar i veckan efter max-ot. Det är inga faror med att inta så många dagar i veckan? Och då menar jag inte att effekten kan avta utan, FAROR

    Inga problem. Jag kör 5dagar i veckan och tar det på
    träningsdagar.:emo-thumb

    #560538
    Peter Singer wrote:
    Inga problem. Jag kör 5dagar i veckan och tar det på
    träningsdagar.:emo-thumb

    ok :) det säger dock ingenting om ifall det kan vara skadligt :D men bra att någon mer än jag gör så :p

    #560539

    man får med än halv dl skopa är det än full dos? eller ska man ha 2 skoper?

    #560540
    magnus200 wrote:
    man får med än halv dl skopa är det än full dos? eller ska man ha 2 skoper?

    1st slät skopa är en servering.

    Produkten ökar lite i volym med tiden då får man öka doseringen något.

    #560541
    Olle Sparringsjö wrote:
    1st slät skopa är en servering.

    Produkten ökar lite i volym med tiden då får man öka doseringen något.

    testar att kör lite större port då

    tänkte stacka med plasmajet det går bra eller?

    #560542
    Headhunter wrote:
    testar att kör lite större port då

    tänkte stacka med plasmajet det går bra eller?

    Det går bra.

    Men kolla tollerans innan du tar max av båda produkterna.

    Båda produkterna ger ju en viss pump.

    Vissa personer reagerar dåligt på denna typ av produkter medan andra kan ta halvdosering och få väldigt bra effekt.

    Du får prova dig fram och se vad som passar dig :pop:

    #560543
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det går bra.

    Men kolla tollerans innan du tar max av båda produkterna.

    Båda produkterna ger ju en viss pump.

    Vissa personer reagerar dåligt på denna typ av produkter medan andra kan ta halvdosering och få väldigt bra effekt.

    Du får prova dig fram och se vad som passar dig :pop:

    körde idag, fy faaaaan jag svettas som en gris, vet nån mer som svettas som ett as av viper x de är sjukt mycket ser ut som jag badat med kläder haha

    #560544
    Headhunter wrote:
    körde idag, fy faaaaan jag svettas som en gris, vet nån mer som svettas som ett as av viper x de är sjukt mycket ser ut som jag badat med kläder haha

    Den drar igång kroppen ordentligt :nod lite mer svettas man nog allt.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.