Viper X

Home Forums Kosttillskott Viper X

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 444 total)
  • Author
    Posts
  • #560545

    Får hoppas det är något att ha. Hämtar av min burk i gbg imorgn ;)

    #560546

    Olle har du mycket av viper x inne? tänkte göra en beställning till om de blir torka igen ett tag hehe :emo-thumb

    #560547
    Headhunter wrote:
    Olle har du mycket av viper x inne? tänkte göra en beställning till om de blir torka igen ett tag hehe :emo-thumb

    När jag var i butiken i Lördags fanns det rättså mycket kvar så slänger du iväg en beställning nu så lär du få en burk minst :D

    #560548
    Headhunter wrote:
    Olle har du mycket av viper x inne? tänkte göra en beställning till om de blir torka igen ett tag hehe :emo-thumb

    Det ser ganska bra ut.

    Vi har ganska mycket Viper X på lager och ny leverans väntas i slutet av veckan.

    #560549

    Blir nog att inhandla en burk:)

    Det är alltså denna ni kör på : Body Science Viper-X Pink lemonade 828gr
    Smakar den typ..citronsaft? haha.. Stor skillnad mellan att blanda med mjölk/vatten?

    Lite ot men frågar bara lite snabbt… :whistle:Behöver jag dricka mer vatten än normalt när jag använder denna produkt?

    MVH

    #560550
    Olle Sparringsjö wrote:
    Det ser ganska bra ut.

    Vi har ganska mycket Viper X på lager och ny leverans väntas i slutet av veckan.

    tack för svaret Olle :devil: blir 2st burkar till :p

    #560551
    cronaldo wrote:
    Blir nog att inhandla en burk:)

    Det är alltså denna ni kör på : Body Science Viper-X Pink lemonade 828gr
    Smakar den typ..citronsaft? haha.. Stor skillnad mellan att blanda med mjölk/vatten?

    Lite ot men frågar bara lite snabbt… :whistle:Behöver jag dricka mer vatten än normalt när jag använder denna produkt?

    MVH

    Man skall alltid dricka ordentligt med vatten när man äter kreatin.

    Jag vet inte om den går att blanda med mjölk, har inte provat

    #560552

    inte gott att blanda i mjölk! Vilken NO produkt som helst, är bäst med vatten, vipern smakar riiiiktigt gooootttt!!!

    #560553

    testade min igår. Fick ett oerhört fokus och orkade betydligt mer tyckte jag.

    #560554

    Tycker Viper X fungerar riktigt bra… Sticker rejält i ansiktet när jag häller i mig den. Brukar ta runt 65-70g 30min innan träning och får riktigt bra fokus och tryck.

    #560555

    kan säga att viper är riktigt bra. jag har testat det mesta och viper står sig fint. tycker att jag får en grym vilja och fokus i gymmet.

    tack för en bra produkt

    #560556
    storcc wrote:
    Tycker Viper X fungerar riktigt bra… Sticker rejält i ansiktet när jag häller i mig den. Brukar ta runt 65-70g 30min innan träning och får riktigt bra fokus och tryck.

    fy fan så mycket ;) du är en stor jä’vel med andra ord :devil:

    #560557
    martin22 wrote:
    kan säga att viper är riktigt bra. jag har testat det mesta och viper står sig fint. tycker att jag får en grym vilja och fokus i gymmet.

    tack för en bra produkt

    1+

    + Volbeat – The Garden’s Tale i mp3 :D

    #560558
    Headhunter wrote:
    fy fan så mycket ;) du är en stor jä’vel med andra ord :devil:

    hehe nej absolut inte stor… Behöver alltid mkt av allt för att det ska märkas.. Vill ju att det verkligen känns med, ingen placeboeffekt:|

    #560559

    Finns det någon minimum mängd vatten man ska använda när man intar viper-x (1 portion) så kroppen ska ta upp det bra?

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 444 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.