Home › Forums › Matlagning och Recept › Billig deffmat?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 december, 2006 at 15:13 #930493Anonym anvandareMemberNordberg wrote:Tillaga? jag äter den rå och fryst :p .
jag äter den direkt ur kartongen, fiskglass ju :pop:
28 december, 2006 at 16:22 #930494Anonym anvandareMemberNordberg wrote:Mmm vad gott det låter, torsk smakar ju papper :p .Hear hear!
Torsk är tamigfan helt oätligt.
28 december, 2006 at 16:29 #930495Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:jag äter den direkt ur kartongen, fiskglass ju :pop:Själv äter jag kartongen också,smaken blir inte sämre iallafall,tror även kartongen innehåller lite långsamma kolhydrater
28 december, 2006 at 16:55 #930496Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:hur tilllagar ni då torsk om jag får fråga?Koka fisken. Bryn lite lök i en kastrull, släng i en halv burk krossade tomater 1 dl vatten salt peppar och en nypa oregano koka upp. I med fisken, pressa en halv citron över och servera med broccoli.
Smakar lika bra första veckan som nittonde veckan på dieten :emo-thumb
28 december, 2006 at 17:06 #930497Anonym anvandareMemberJohan Malm wrote:Koka fisken. Bryn lite lök i en kastrull, släng i en halv burk krossade tomater 1 dl vatten salt peppar och en nypa oregano koka upp. I med fisken, pressa en halv citron över och servera med broccoli.Smakar lika bra första veckan som nittonde veckan på dieten :emo-thumb
Jag ska testa men om jag inte tycker om det ska du få höra :rtfm:
19 v torsk:(28 december, 2006 at 17:25 #930498Anonym anvandareMemberJohan Malm wrote:Koka fisken. Bryn lite lök i en kastrull, släng i en halv burk krossade tomater 1 dl vatten salt peppar och en nypa oregano koka upp. I med fisken, pressa en halv citron över och servera med broccoli.Smakar lika bra första veckan som nittonde veckan på dieten :emo-thumb
Du glömde skriva till klädnypa i receptet (för er som inte förstår så sätter man klädnypan på näsan ).
29 december, 2006 at 15:15 #930499Anonym anvandareMemberKan ni sluta försöka bräcka varandra i tuffa/idiotiska sätt att äta torsk nu?!
29 december, 2006 at 15:26 #930500Anonym anvandareMemberSchampo wrote:Kan ni sluta försöka bräcka varandra i tuffa/idiotiska sätt att äta torsk nu?!Oj förlåt vi ska sluta med det omedelbart, ska bara pm:a dom andra så fixar det sig.
Ber om ursäkt för det lidande vi orsakat dig :p .29 december, 2006 at 15:33 #930501Anonym anvandareMemberSchampo wrote:Kan ni sluta försöka bräcka varandra i tuffa/idiotiska sätt att äta torsk nu?!Jag tror jag kan nog hålla mig , lovar inget men jag kommer göra mitt bästa:|
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.