Billig deffmat?

Home Forums Matlagning och Recept Billig deffmat?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    Nordberg wrote:
    Tillaga? jag äter den rå och fryst :p .

jag äter den direkt ur kartongen, fiskglass ju :pop:

Nordberg wrote:
    Mmm vad gott det låter, torsk smakar ju papper :p .

Hear hear!

Torsk är tamigfan helt oätligt.

Vanessa Frykman wrote:
    jag äter den direkt ur kartongen, fiskglass ju :pop:

Själv äter jag kartongen också,smaken blir inte sämre iallafall,tror även kartongen innehåller lite långsamma kolhydrater

Eva-Lotta wrote:
    ;) hur tilllagar ni då torsk om jag får fråga?

Koka fisken. Bryn lite lök i en kastrull, släng i en halv burk krossade tomater 1 dl vatten salt peppar och en nypa oregano koka upp. I med fisken, pressa en halv citron över och servera med broccoli.

Smakar lika bra första veckan som nittonde veckan på dieten :emo-thumb

Johan Malm wrote:
    Koka fisken. Bryn lite lök i en kastrull, släng i en halv burk krossade tomater 1 dl vatten salt peppar och en nypa oregano koka upp. I med fisken, pressa en halv citron över och servera med broccoli.

Jag ska testa men om jag inte tycker om det ska du få höra :rtfm:
    19 v torsk:(

Johan Malm wrote:

Du glömde skriva till klädnypa i receptet (för er som inte förstår så sätter man klädnypan på näsan : ).

Kan ni sluta försöka bräcka varandra i tuffa/idiotiska sätt att äta torsk nu?!:)

Schampo wrote:
    Kan ni sluta försöka bräcka varandra i tuffa/idiotiska sätt att äta torsk nu?!:)

Oj förlåt vi ska sluta med det omedelbart, ska bara pm:a dom andra så fixar det sig.
    Ber om ursäkt för det lidande vi orsakat dig :p .

Schampo wrote:

Jag tror jag kan nog hålla mig , lovar inget men jag kommer göra mitt bästa:|

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.