Home › Forums › Matlagning och Recept › blodpudding, bra eller anus?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 augusti, 2007 at 11:30 #826248Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Mycket fett och en hel del risiga kolhydrater…jag lutar mer åt anus;)
HATER!
Jag har ett helt vansinnigt begär efter blodpudding med knaperstekt bacon, lingon och stekt ägg till. Det blir det första jag lagar och köper när jag kommer hem till Uppsala igen.
Riktigt genomstekt blodpudding och frasigt knaperstekt bacon.Mmmmmm:P
Självklart har jag sjukvårdspersonal nära till hands ifall jag skulle få en hjärtattack.[/b]
Edit:Inte nödvändigtvis i den ordningen.
10 oktober, 2007 at 11:51 #826249Anonym anvandareMemberMantus wrote:HATER!Jag har ett helt vansinnigt begär efter blodpudding med knaperstekt bacon, lingon och stekt ägg till. Det blir det första jag lagar och köper när jag kommer hem till Uppsala igen.
Riktigt genomstekt blodpudding och frasigt knaperstekt bacon.Mmmmmm:P
Självklart har jag sjukvårdspersonal nära till hands ifall jag skulle få en hjärtattack.[/b]
Edit:Inte nödvändigtvis i den ordningen.
Ajjabajja!
Inte genomstekt!
Blodpudding är ju redan tillagad… jag steker den endast för att få lite yta.
MUMMA är det iaf!10 oktober, 2007 at 13:03 #826250Anonym anvandareMemberBlodprotein är ingenting jag skulle må bra av att stoppa i mig iaf.
11 oktober, 2007 at 10:50 #826251Anonym anvandareMemberLite anus faktiskt, men under bulk…inga problem! Fett och kolhydrater
11 oktober, 2007 at 19:16 #826252Anonym anvandareMemberKung Bruno wrote:Hmm, blev sugen på att försöka göra hemmagjord blodpuddig nu.Vet någon vart man kan få tag på grisblod?
I din närmaste halal-butik
11 oktober, 2007 at 20:12 #826253Anonym anvandareMemberI dom flesta vanliga matvarubutiker jag vet säljer dom grisblod, fryst.
11 oktober, 2007 at 21:11 #826254Anonym anvandareMemberC.A. wrote:Varför har dom grisblod i en halal butik. Muslimer äter ju inte gris..ööh:frust:
13 oktober, 2007 at 00:22 #826255Anonym anvandareMemberC.A. wrote:Halal är ett sätt för muslimer att äta och att slakta. Djur som måste slaktas enligt halal är idisslare med kluvna klövar och fåglar. Gris hör inte till någon av dessa djur. Har själv aldrig varit i en halal-butik därför frågar jag melin varför det finns grisblod där, eller så misstar han sig, eller så var det ironi vilket jag isåfall missade.Så :frust: på dig med holma82:D
MVH
Ironi min läre vän:p
6 november, 2007 at 23:46 #826256Anonym anvandareMemberDet är ju sjukt gott med lingon, ska fan köpa hem lite:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.