Home › Forums › Matlagning och Recept › BODY-recept
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 mars, 2006 at 11:09 #93054Anonym anvandareMember13 mars, 2006 at 11:09 #1019078Anonym anvandareMember
Finns recepten i BODY på nätet så man kan leta upp dem lr finns de bara i tidningen?
13 mars, 2006 at 14:35 #1019079Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Finns recepten i BODY på nätet så man kan leta upp dem lr finns de bara i tidningen?Håller på att scanna in texter från tidigare utgåvor av BODY, bland annat recept. För närvarande finns de inte online (isf på vår sajt).
14 mars, 2006 at 08:07 #1019080Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Håller på att scanna in texter från tidigare utgåvor av BODY, bland annat recept. För närvarande finns de inte online (isf på vår sajt).Ok, då kommer du att lägga upp dem här på foumet då alltså?
(hoppashoppas):ike:14 mars, 2006 at 10:26 #1019081Anonym anvandareMemberSku´lle också gärna vilja ha det. Vill även veta hur det går för de där protein recepten som han (fai…) eller vad han nu heter minns inte riktigt bakar och grejjat med. Han skulle tydligen släppa en kokbok. Posta gärna ut lite av hans recept också. Tack på förhand
14 mars, 2006 at 14:42 #1019082Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Ok, då kommer du att lägga upp dem här på foumet då alltså?
(hoppashoppas):ike:Kommer det någonstans kommer det på hemsidan body.se. För övrigt finns det ju en bok ”Mat för Idrott” som kan vara av intresse:
[https://www.body.se/content/kost/artikel.asp?CID=411 BODY Webbshop: Mat för idrott]
”Mat för idrott” är en unik sammanställning av information för den som vill äta gott och samtidigt nyttigt!
I denna bok finner du bland annat en unik menydel där du själv kan välja exakt hur många kalorier per dag du ska stoppa i dig! Enkelt och smart för dig som vill komma i form – och hålla formen. Ja, du kan helt enkelt inte misslyckas om du följer riktlinjerna som dras upp i denna bok!
Ät gott och kom i form!
”Mat för idrott” är en unik sammanställning av information för den som vill äta gott och samtidigt nyttigt! Medvetenheten om kostens stora betydelse för prestationen och guldmedaljerna är idag större än någonsin. Tyvärr har utbudet på saklig och lättfattlig information hittills inte varit lika stort.
I denna bok finner du bland annat en unik menydel där du själv kan välja exakt hur många kalorier per dag du ska stoppa i dig! Enkelt och smart för dig som vill komma i form – och hålla formen. Ja, du kan helt enkelt inte misslyckas om du följer riktlinjerna som dras upp i denna bok!
Bra kosthållning håller oss friska långt upp i åren och förebygger de typiska välfärdssjukdomarna. Det, om något, borde betraktas som en guldmedalj för alla att vinna!
”Mat för idrott” kan varmt rekommenderas till alla som vill ha en bra och seriös hjälp på vägen mot bättre kostvanor!
Författaren Ove Rytter är förlagschef för BODY Magazine, Nordens ledande tidskrift inom kost och styrketräning samt Fitness Magazine. Ove Rytter har även ett förflutet som bland annat landslagsman i judo och har vunnit flera stora titlar inom kraftsporten, vilket har givit honom en unik kombination av egna erfarenheter och kalla fakta.
Receptförfattaren, Yvonne Rosell, är vida känd i idrottskretsar – dels för sin fantasi och kunnighet om kost för elitidrottsmän, dels för sina egna idrottsliga framgångar (bland annat världsmästarinna i bodybuilding). Yvonne har under många år hjälpt flera kända vinnarnamn med kostuppläggning inför stora tävlingar. Till hennes specialiteter hör även rena viktminskningsprogram, där fettet försvinner men musklerna stannar kvar!
14 mars, 2006 at 15:12 #1019083Anonym anvandareMemberJag har den här boken – ”Mat för idrott” alltså. Jag tycker att det är bra att det finns välberäknade portioner och menyer för olika slags av dieter och målsättningar. Men jag tyckte inte om recepterna i boken.
Det kan vara en personligt grej dock.
Jag gillar mest kryddstartk, vilket inte fanns så mycket av i boken.15 mars, 2006 at 07:23 #1019084Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Kommer det någonstans kommer det på hemsidan body.se. För övrigt finns det ju en bok ”Mat för Idrott” som kan vara av intresse:[https://www.body.se/content/kost/artikel.asp?CID=411 BODY Webbshop: Mat för idrott]
”Mat för idrott” är en unik sammanställning av information för den som vill äta gott och samtidigt nyttigt!
Ät gott och kom i form!
”Mat för idrott” är en unik sammanställning av information för den som vill äta gott och samtidigt nyttigt! Medvetenheten om kostens stora betydelse för prestationen och guldmedaljerna är idag större än någonsin. Tyvärr har utbudet på saklig och lättfattlig information hittills inte varit lika stort.
Bra kosthållning håller oss friska långt upp i åren och förebygger de typiska välfärdssjukdomarna. Det, om något, borde betraktas som en guldmedalj för alla att vinna!
”Mat för idrott” kan varmt rekommenderas till alla som vill ha en bra och seriös hjälp på vägen mot bättre kostvanor!
Författaren Ove Rytter är förlagschef för BODY Magazine, Nordens ledande tidskrift inom kost och styrketräning samt Fitness Magazine. Ove Rytter har även ett förflutet som bland annat landslagsman i judo och har vunnit flera stora titlar inom kraftsporten, vilket har givit honom en unik kombination av egna erfarenheter och kalla fakta.
Receptförfattaren, Yvonne Rosell, är vida känd i idrottskretsar – dels för sin fantasi och kunnighet om kost för elitidrottsmän, dels för sina egna idrottsliga framgångar (bland annat världsmästarinna i bodybuilding). Yvonne har under många år hjälpt flera kända vinnarnamn med kostuppläggning inför stora tävlingar. Till hennes specialiteter hör även rena viktminskningsprogram, där fettet försvinner men musklerna stannar kvar!
Tack:worship:
23 mars, 2006 at 20:34 #1019085Anonym anvandareMemberNågon som vet var man kan få tag i hela veckorecept?
3 maj, 2006 at 23:43 #1019086Anonym anvandareMemberSofia4_4 wrote:Jag har den här boken – ”Mat för idrott” alltså. Jag tycker att det är bra att det finns välberäknade portioner och menyer för olika slags av dieter och målsättningar. Men jag tyckte inte om recepterna i boken.
Det kan vara en personligt grej dock.
Jag gillar mest kryddstartk, vilket inte fanns så mycket av i boken.Jag är inte heller speciellt förtjust i många utav recepten som finns i den boken, men den har stor variation på olika resept så jag har hittat några favoriter
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.