Home › Forums › Matlagning och Recept › Dagens Kvällsmål.
200g Kvarg blandat med Jordgubbskräm & Mjölk + 1 glas mjölk vid sidan av.
stekta kantareller med bönor, 2 stekta potatisar, qournbitar, ärtor å keeeeeeso.
300gr pasta&pesto, 400gr pannbiff och 1 glas vatten
Senaste målet var på 630g Kvarg blandat med Ananassplit (glass).
En rejäl tallrik pytt i panna med 4 ägg!
2dl havregryn
5dl mjölk
1dl vassle (bodyscience)
+200g ben & Jerrys half baked
Eftersom kl är 10 och det är morgon kan jag ju skriva in det planreade framför tv.n ikväll, ett kg kvarg, med nötter. Gaah skall bli najs.
Haha 500 gram kvarg några nävar nötter lite fiberberikad billiga skit flakes från lidl med mjölk! och en o annan macka med jordnötssmör. efter det blir det något annat gott.. :devil:
:devil: Done~
250 gram fettfri kvarg, 1 tsk linnfrö, ½ skopa Double Pro Choklad blanda runt och smaka av med lite kanel! SWEEEEEEEET!
Har en sats [http://forum.body.se/showpost.php?p=784588&postcount=28 proteinmuffins] i ugnen nu, får bli det sista jag äter innan jag somnar.
Edit: Hade även i havregryn i smeten, vart bra.
3 revben, potatis, halvt kilo kvarg, med lite bös i á la flessa. Sen blire gröt, 6 dl skulle jag tro.
torsk med grönsaker blir det om en timme.
Fettfri kvarg,ca 275(?)g fun light tropisk frukt,ett par skedar hallon,brum brum med stav mixern=fluffigt och syndigt gott kvällsmål
350g kyckling filé
200g potatissalld
grönsaker & barbeque sås
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY