Home › Forums › Matlagning och Recept › Dagens Kvällsmål.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 augusti, 2009 at 13:56 #600132Anonym anvandareMember
Gårdagens!
Tjockbottnad Pizza
Nävar med Mnm’s, både vanliga och med jordnötter
Chocolate chip cookies
Marschmallows
Brownies
Beef Jerky
Mountain Dew
Coca Cola
Chips
Oreos22 augusti, 2009 at 14:14 #600133Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Gårdagens!Tjockbottnad Pizza
Chocolate chip cookies
Marschmallows
Brownies
Beef Jerky
Mountain Dew
Coca Cola
Chips
OreosHoly shit
22 augusti, 2009 at 14:16 #600134Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Gårdagens!Tjockbottnad Pizza
Chocolate chip cookies
Marschmallows
Brownies
Beef Jerky
Mountain Dew
Coca Cola
Chips
OreosVad kan jag säga?
Sådär ska det se ut!22 augusti, 2009 at 15:49 #600135Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Gårdagens!Tjockbottnad Pizza
Chocolate chip cookies
Marschmallows
Brownies
Beef Jerky
Mountain Dew
Coca Cola
Chips
OreosTestar du den amerikanska dieten?
22 augusti, 2009 at 18:31 #600136Anonym anvandareMemberSlängde just ihop nånting i köket eftersom jag har haft ett craving efter att skapa nått man kan sätta ”protein” framför, drf gjorde jag pankakor, och döpte dom till protein pankar, YEAH.
Brukar inte sitta och räkna kcal men eftersom de e ett tränar forum så släger ja in allt om nån skulle vara intriserad;1 dl mjöl
1 ägg
3 äggvitor
1 skopa protein pulver (detta är viktigt om du vill annvända de coola protein namnet, jag tog whey80 jordgubb, får chocklad smak nästa vecka skall testas me de då.):up:
2 dl mjölkIhop blev detta ca 650 kcal och 5-6 redig goa pankakor om jag får säga det själv.
Tog mjölet som 230 kcal på en dl etfer jag googlat lite på det eftersom jag inte har nån våg, men om ni har annan fakta säg gärna till.
Aja det är vad ja skall äta ikväll.Ps; kvargFunlight mix som ”sylt” på detta är as gott.
22 augusti, 2009 at 18:47 #600137Anonym anvandareMemberFrLi wrote:Holy shitRasmus Kjellberg wrote:Vad kan jag säga?
Sådär ska det se ut!faran wrote:Testar du den amerikanska dieten?Haha Ja, jag tänkte prova HCHF-dieten. High Carb High Fat.
Nejdå, men det var välkommen hem-fest hos en polare som varit i USA ett år så det blev lite american style22 augusti, 2009 at 19:15 #600138Anonym anvandareMemberFrLi wrote:Slängde just ihop nånting i köket eftersom jag har haft ett craving efter att skapa nått man kan sätta ”protein” framför, drf gjorde jag pankakor, och döpte dom till protein pankar, YEAH.
Brukar inte sitta och räkna kcal men eftersom de e ett tränar forum så släger ja in allt om nån skulle vara intriserad;1 dl mjöl
1 ägg
3 äggvitor
1 skopa protein pulver (detta är viktigt om du vill annvända de coola protein namnet, jag tog whey80 jordgubb, får chocklad smak nästa vecka skall testas me de då.):up:
2 dl mjölkIhop blev detta ca 650 kcal och 5-6 redig goa pankakor om jag får säga det själv.
Tog mjölet som 230 kcal på en dl etfer jag googlat lite på det eftersom jag inte har nån våg, men om ni har annan fakta säg gärna till.
Aja det är vad ja skall äta ikväll.Ps; kvargFunlight mix som ”sylt” på detta är as gott.
Ok märkte ett fel där, runt 550 k skulle de nog va, aja.
22 augusti, 2009 at 20:11 #600139Anonym anvandareMemberFrLi wrote:Ok märkte ett fel där, runt 550 k skulle de nog va, aja.Satan, nu måste jag ut och springa bort motsvarande 100 kcal.
TACK!22 augusti, 2009 at 21:47 #600140Anonym anvandareMemberEn burk med kalkongryta från ÖoB. Asgott, har ett par burkar kycklingfilé i brunsås också. Men kalkongrytan tog slut idag.
Måste påminna mig själv om att köpa fiskbullar imorgon också, burkmat är the shit!
22 augusti, 2009 at 22:16 #600141Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Jag funderade på att köpa dessa burkar häromdagen, är det något att rekommendera?Ja
Flessa wrote:fungerar det bra att käka till potatis eller pasta tror du?Ja givetvis. Jag åt direkt ur burken men du mixar som du vill. Säkert gott att äta till bröd också. Eller pulvermos t.ex.
22 augusti, 2009 at 23:32 #600142Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Satan, nu måste jag ut och springa bort motsvarande 100 kcal.
TACK!Menar såklart inte att ändringen på misstaget löser alla världens problem, ville bara ändra de så folk slapp slösa tid på att skriva fråger om mina matte kunskaper.
23 augusti, 2009 at 00:14 #600143Anonym anvandareMemberHemmagjord potatissallad, grillad kyckling -och kotlett, pepsi max, carte dor glass en halv bytta, sallad, chokladstänger.
28 augusti, 2009 at 07:14 #600144Anonym anvandareMemberKom hem vid midnatt, tog en stekt fläskkotlett ur kylen och åt den kall. Sov gött sen.
30 augusti, 2009 at 20:52 #600145Anonym anvandareMemberBlev just Spagetti, potatissallad och 2 kycklingbiffar!
30 augusti, 2009 at 20:55 #600146Anonym anvandareMemberlite små godis
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.