Home › Forums › Matlagning och Recept › Delikata mackor
Jag brukar ta polarkraft extrem, sen slänger jag på 5skivor pepparsalami och sen vräker jag på en massa fetaost som ligger i olivolja. Sen gratinerar jag hela mackan med västerbottensost i ugnen. Kan va lite för lite protein, men vem fan behöver det? Man ökar ju ändå inte…
Damn. Jag blir fet bara av att läsa det där.
Jag tynar ju bort här. Har gått ner 1.5kg på 2 veckor pga att jag har svårt att få i mig mat. Så nu gäller det att försöka få i sig nåt energitätt. Boven var snäll och hade köpt extra fet glass som han hackat choklad och lite proteinpulver i. ”krya på dig” stod det på en lapp i glassen som låg i en skål utanför min dörr imorse. Tyvärr tänkte inte idioten på att jag stiger upp 2h senare än honom så det var ju bara en jäkla sörja kvar.
Fan va gulligt. :happy:
Tillåt mig tipsa om äkta majonäs. Det går på precis alla mackor och kanske hälften av all mat. Smaskens, och sjukt kaloririkt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY