- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Matlagning och Recept › den eviga tonfisken, hur gör ni ?
Ja tonfisk ja usch ingen höjdare men va gör man ..
själv har jag gjort så här att ja tar ca 50-70 gram lätt kesella o river ner lite gurka i det o rör om till en liten smet, o sen tar ja ungefär 70 gram tonfisk o blandar ner tillsammans med kesellan ser inte så gott ut men det smakar helt ok tycker jag
hur brukar ni göra ?
själv har jag gjort så här att ja tar ca 50-70 gram lätt kesella o river ner lite gurka i det o rör om till en liten smet, o sen tar ja ungefär 70 gram tonfisk o blandar ner tillsammans med kesellan ser inte så gott ut men det smakar helt ok tycker jag
hur brukar ni göra ?
Stek tonfisken med ris och grönsaker såsom paprika, rödlök. slänga gärna ner lite räkor. Krydda med salt och peppar. Jääävligt gott! Eller du kanske vill ha det mer på diet hållet? Detta blir ju lite byggarmat beroende på hur mycket ris du tar. MEn som sagt GOTT!
Ta två burkar, en mixer, vatten, mixa- drick och njut.
[http://forum.body.se/showthread.php?t=3329]
Tonfisk, fullkornspasta (kall),grönsaker efter egen smak, kesella o rör ner senap i den, blanda ihop. Blir alltså en kall pastasallad, perfekt för picnic eller lunch:emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY