Efter tävling-vad ska ni äta??

Home Forums Matlagning och Recept Efter tävling-vad ska ni äta??

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author

Sitter här& funderar på vad jag ska äta när tävlingarna är över.. Har ni tänkt ta med er ngt som ni gjort själva lr ska ni äta ute? Vad är ni sugna på?? Ge gärna recept om ni har :pop: :nod

Det sjuka är att jag inte är sugen på nånting, försöker tänka på det
    men kan inte komma på något som jag verkligen verkligen vill ha…:
    Lutar för min del åt en kväll utan massa frossande efter tävlingen,
    kan ju inte äta bara för sakens skull.

Eller jo, jag ändrar mig… jag vill ha makaroner med ost på! haha:)

något riktigt sliskigt och onyttigt får det nog bli
    står = redo

OVES GATUKÖK!!!!

RISIFRUTTI – blåbär :p that is some good shit :P

Ben & Jerrys (alla smaker-maraton;)), chips, kebabrulle, brownies, snickers osv osv….det är så långt jag planerat än så länge iaf :p

Haha har ni redan börjat planera :D .

Blir så mätt av alla snabba kolhydrater så det enda jag kommer att vara sugen på är en massa vatten.
    Men på söndagen så kommer man att käka en god frukost, massa bullar och goda pålägg

Benjamin wrote:
    Blir så mätt av alla snabba kolhydrater så det enda jag kommer att vara sugen på är en massa vatten.
    Men på söndagen så kommer man att käka en god frukost, massa bullar och goda pålägg

Känner igen det där, jag är alltid grymt sugen på bara vatten efter tävlingen.
    Men när vattnet är avklarat så så brukar det ju slinka ner ett och annat :D .

Kommer ihåg efter SM 99…sista dagarna före tävlingen fyllde jag en hel kundvagn på Ica med enbart skit mat för över 2000:-!!!
    Kommer ihåg att jag skrattade när jag hittade konstiga grejer jag aldrig skulle kunna tänka mig att äta under flera månader efter tävlingen!

LOL!

ZONE

Nordberg wrote:
    Känner igen det där, jag är alltid grymt sugen på bara vatten efter tävlingen.
    Men när vattnet är avklarat så så brukar det ju slinka ner ett och annat :D .

Beros på också vilken tävling det är…
    På DC så är man klar vid 21.00, bara sängen som gäller då.
    Fast nu har jag lovar ett par vänner att vi ska ut, så det får bli en massa koffein efter tävlingen.

Benjamin wrote:
    Beros på också vilken tävling det är…
    På DC så är man klar vid 21.00, bara sängen som gäller då.
    Fast nu har jag lovar ett par vänner att vi ska ut, så det får bli en massa koffein efter tävlingen.

Fattar inte hur man kan tänka på något annat än mat en tävlingsdag? Kommer ihåg att jag satt på min dåvarande babe i pausen mellan förbedömningen & finalen på Lucia 96…fattade direkt att jag var off…kom 8a av 21 stycken…

ZONE

dubbelpost

Chokladglass med banan, chokladsås, maränger och krossad dajm… :P fast mest av allt ser jag fram emot frukosten morgonen efter… apelsinjuice, färska frallor med ost och skinka, fruktmüsli med massor av torkad frukt, stekt potatis (om det finns är det guld), pannkakor med sylt… :P älskar frukost.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.