Home › Forums › Matlagning och Recept › Fevers baktävling
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2008 at 18:01 #691254Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:ah, kul! fan att jag just bakat med i stort sett alla icke tillåtna ingredienser gott blev det o bild lägger jag upp i matbildstråden, good luck!
Du håller formen lite längre då
Har nu gjort fyra varianters, men det är inte jag som skall tävla.
Som sagt MYCKET FINA PRISER.
Kämpa på…19 december, 2008 at 22:38 #691255Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Du håller formen lite längre dåHar nu gjort fyra varianters, men det är inte jag som skall tävla.
Som sagt MYCKET FINA PRISER.
Kämpa på…Stekta bakverk… Jag kanske skulle börja baka Ser riktigt fint ut! Kan inte baka överhuvudtaget, brukar inte gilla kakor, men kanske är det bara ingredienserna det är fel på och inte mig
28 december, 2008 at 23:40 #691256Anonym anvandareMemberHär lyckades jag med att baka en riktig god protein bröd dock lade jag till Russin 😮 men inget fett och god var den
29 december, 2008 at 22:07 #691257Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Här lyckades jag med att baka en riktig god protein bröd dock lade jag till Russin 😮 men inget fett och god var denTja fram med recept och så hade ju varit bra om jag kunde fått smaka också
Men skicka din adress och en stor låda (PM.a mig för min adress), med porto betalt, så skall jag skicka vinsten.
Du/ni kommer att bli nöjd8)1 januari, 2009 at 15:17 #691258Anonym anvandareMemberHär kommer jag med mitt lilla smarriga bidrag. Blev riktigt goda tycker jag.
Lade till morötter, men det går att ersätta det med annat som frukt eller bär om man så vill.
Morots muffins med creme cheese glasyr
1,5 dl minimjölk eller vatten
sötningsmedel, efter smak men jag tog 2-3 kapslar flytande
3 äggvitor
3-4 rivna morötter
2,5 dl kaseinvanilj proteinpulver
20 gram kokosflingor
20 gram mandelflan
20 gram hasselnötter, hackade
20 gram pistagenötter, hackade
fiberhusk
kardemumma
kanelGlasyr
150 g lätt kesella
20 g vaniljprotein
sötningsmedel
1 dl minimjölk
eventuellt lite bittermandel essens1 januari, 2009 at 16:42 #691259Anonym anvandareMemberSashli: Grymt recept!
6 januari, 2009 at 20:23 #691260Anonym anvandareMemberSashli wrote:Här kommer jag med mitt lilla smarriga bidrag. Blev riktigt goda tycker jag.Lade till morötter, men det går att ersätta det med annat som frukt eller bär om man så vill.
Morots muffins med creme cheese glasyr
1,5 dl minimjölk eller vatten
sötningsmedel, efter smak men jag tog 2-3 kapslar flytande
3 äggvitor
3-4 rivna morötter
2,5 dl kaseinvanilj proteinpulver
20 gram kokosflingor
20 gram mandelflan
20 gram hasselnötter, hackade
20 gram pistagenötter, hackade
fiberhusk
kardemumma
kanelGlasyr
150 g lätt kesella
20 g vaniljprotein
sötningsmedel
1 dl minimjölk
eventuellt lite bittermandel essensSom jag skrev i dagboken, den här känner jag mycket väl igen:P
Men eftersom du är numera en avlad familjemedlem, så skicka PM så diskutera vi vidare med priser mm.
Du och maken får fina priser.6 januari, 2009 at 23:25 #691261Anonym anvandareMemberOohhh me like Spännande!!
Här kommer en annan underbar kaka – eller snarare födelsedagstårta som jag gjorde åt min man då han var på diet och fyllde år – Non fat (näst intill), suger free birthday cake
Fast jag åt nog nästan upp hela själv då han inte är ett kakmonster som en annan7 januari, 2009 at 10:57 #691262Anonym anvandareMemberFår man använda andra ingredienser än de du skrev i början Fever?
Eller har jag missuppfattat något? :what:9 januari, 2009 at 19:47 #691263Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Får man använda andra ingredienser än de du skrev i början Fever?
Eller har jag missuppfattat något? :what:Tyvärr en tävlingen över nu, då jag utsett två vinnare.
Men fortsätt du och fyll på, så kanske du får en present ändå9 januari, 2009 at 21:05 #691264Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Tyvärr en tävlingen över nu, då jag utsett två vinnare.
Men fortsätt du och fyll på, så kanske du får en present ändåOkej, då var det bara jag som inte hängde med riktigt.
Man vet aldrig, till och med jag kanske testar mina bakkunskaper. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.