Home › Forums › Matlagning och Recept › Fevers ”prottefluff”
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 januari, 2006 at 14:00 #645249Anonym anvandareMember
Är det ngn som har Fevers recept på den dära prottefluffen han hade med i en liten notis i Body för inte så längesen?
31 januari, 2006 at 14:00 #76869Anonym anvandareMember31 januari, 2006 at 14:42 #645250Anonym anvandareMemberLa Ana wrote:hiih jag skulle oxå vilja veta..men jag tror om jag inte har helt fel att den är lite hemlig???unikt iaf!!!!!
men som du hoppas jag att han någongång slänger upp den!!!:worship:den är INTE hemlig:emo-thumb ..receptet står i BODY..kan ha varit för 3.6 nummer sen?kanske.. hittar bara inte den just nu ! Finns nånstans bland alla de hundratalet B&K/BOdy vi har hemma=O)blev så jäkla sugen när jag tänkte på den..
31 januari, 2006 at 14:47 #645251Anonym anvandareMemberOm nån hittar receptet kan väll personen lägga upp den så vi alla får testa!
31 januari, 2006 at 15:52 #645252Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Är det ngn som har Fevers recept på den dära prottefluffen han hade med i en liten notis i Body för inte så längesen?200 g frysta jordgybbar mixas med 40 g proteinpulver och lite funlight eller vanlig saft. När man mixat ihop allt så behövs en ballongvisp för att få in luft och därmed den rätta ”fluff”-effekten.
31 januari, 2006 at 16:02 #645253Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:200 g frysta jordgybbar mixas med 40 g proteinpulver och lite funlight eller vanlig saft. När man mixat ihop allt så behövs en ballongvisp för att få in luft och därmed den rätta ”fluff”-effekten.You’ve studied your Presspytt well young Skywalker:nerd-tb:
31 januari, 2006 at 16:21 #645254Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:200 g frysta jordgybbar mixas med 40 g proteinpulver och lite funlight eller vanlig saft. När man mixat ihop allt så behövs en ballongvisp för att få in luft och därmed den rätta ”fluff”-effekten.Felet många gör (tror jag), är att de har i alldeles för mycket vätska.. behövs inte mycket alls. Men det är jobbigt att mixa för underarmarna.
31 januari, 2006 at 16:41 #645255Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:You’ve studied your Presspytt well young Skywalker:nerd-tb:Nope. har faktiskt icket läst Body på 2år. Däremot fick jag receptet skickat till mig av Lalla eftersom han tyckte jag att jag hade för dåligt tryck i bitarna överlag.
31 januari, 2006 at 16:42 #645256Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Felet många gör (tror jag), är att de har i alldeles för mycket vätska.. behövs inte mycket alls. Men det är jobbigt att mixa för underarmarna.*fnys* vispa överlåter man åt flickvänner. haha. Jag orkar helt ärligt inte vispa mer än typ 30sek i stöten så jag måste ha hjälp.
31 januari, 2006 at 16:45 #645257Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:*fnys* vispa överlåter man åt flickvänner. haha. Jag orkar helt ärligt inte vispa mer än typ 30sek i stöten så jag måste ha hjälp.Det blir till att börja med vispträning?
Fluffen ser goooood ut…31 januari, 2006 at 17:05 #645258Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Nope. har faktiskt icket läst Body på 2år. Däremot fick jag receptet skickat till mig av Lalla eftersom han tyckte jag att jag hade för dåligt tryck i bitarna överlag.Traitor! Jag ska signa upp dig på en prenumeration nästa gång jag är inne på redaktionen;)
31 januari, 2006 at 17:53 #645259Anonym anvandareMemberdet blev dubbel post
31 januari, 2006 at 17:53 #645260Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Felet många gör (tror jag), är att de har i alldeles för mycket vätska.. behövs inte mycket alls. Men det är jobbigt att mixa för underarmarna.Japp, där är hemligheten. Lite vätska.
Min fluff blir super bra. Jag lägger i också en halv banan, + djuptfrysta jordgubbar, jätte lite möjlk och vanilj protein pulver.
För mixing har jag köpt magic bullet…ja, från TV-shop, som fluffar allt på 30 sec och det blir perfekt. Lite valnötter på det så blir det extra god. Några få grejer från TV-shop som faktiskt fungerar.31 januari, 2006 at 18:52 #645261Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Nope. har faktiskt icket läst Body på 2år. Däremot fick jag receptet skickat till mig av Lalla eftersom han tyckte jag att jag hade för dåligt tryck i bitarna överlag.Precis, tyckte herr Jacksatan måste lägga på sig lite kvalitetskilon om han ska ha någonting att hämta då vi möts…
För övrigt gillade jag verkligen senaste nummret av Body, faktiskt pren. en gång i tiden… *kissass* :whistle:
Sofia4_4 Oj, dax o omvärdera tv-shop….min granne gillar också sin magic bullet. :emo-thumb
31 januari, 2006 at 21:07 #645262Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Felet många gör (tror jag), är att de har i alldeles för mycket vätska.. behövs inte mycket alls. Men det är jobbigt att mixa för underarmarna.Tror jag:
Har för mig att en viss man lärde dig hur man gjorde
Jobbigt i underarmarna, jo det minns jag väl då du bad mig göra den:emo-thumbUndra vad Arne skulle säga, jobbigt för underarmarna:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.