Fevers ”prottefluff”

Home Forums Matlagning och Recept Fevers ”prottefluff”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

Är det ngn som har Fevers recept på den dära prottefluffen han hade med i en liten notis i Body för inte så längesen?

La Ana wrote:
    hiih jag skulle oxå vilja veta..men jag tror om jag inte har helt fel att den är lite hemlig???

unikt iaf!!!!!
    men som du hoppas jag att han någongång slänger upp den!!!:worship:

den är INTE hemlig:emo-thumb ..receptet står i BODY..kan ha varit för 3.6 nummer sen?kanske.. hittar bara inte den just nu ! Finns nånstans bland alla de hundratalet B&K/BOdy vi har hemma=O)blev så jäkla sugen när jag tänkte på den..

Om nån hittar receptet kan väll personen lägga upp den så vi alla får testa!

Frida G wrote:
    Är det ngn som har Fevers recept på den dära prottefluffen han hade med i en liten notis i Body för inte så längesen?

200 g frysta jordgybbar mixas med 40 g proteinpulver och lite funlight eller vanlig saft. När man mixat ihop allt så behövs en ballongvisp för att få in luft och därmed den rätta ”fluff”-effekten.

Jacksatan wrote:
    200 g frysta jordgybbar mixas med 40 g proteinpulver och lite funlight eller vanlig saft. När man mixat ihop allt så behövs en ballongvisp för att få in luft och därmed den rätta ”fluff”-effekten.

You’ve studied your Presspytt well young Skywalker:nerd-tb:

Jacksatan wrote:

Felet många gör (tror jag), är att de har i alldeles för mycket vätska.. behövs inte mycket alls. Men det är jobbigt att mixa för underarmarna. ;)

Andreas Guiance wrote:
    You’ve studied your Presspytt well young Skywalker:nerd-tb:

Nope. har faktiskt icket läst Body på 2år. =) Däremot fick jag receptet skickat till mig av Lalla eftersom han tyckte jag att jag hade för dåligt tryck i bitarna överlag.

Mats E. wrote:
    Felet många gör (tror jag), är att de har i alldeles för mycket vätska.. behövs inte mycket alls. Men det är jobbigt att mixa för underarmarna. ;)

*fnys* vispa överlåter man åt flickvänner. haha. Jag orkar helt ärligt inte vispa mer än typ 30sek i stöten så jag måste ha hjälp.

Jacksatan wrote:
    *fnys* vispa överlåter man åt flickvänner. haha. Jag orkar helt ärligt inte vispa mer än typ 30sek i stöten så jag måste ha hjälp.

Det blir till att börja med vispträning?:D
    Fluffen ser goooood ut…

Jacksatan wrote:
    Nope. har faktiskt icket läst Body på 2år. =) Däremot fick jag receptet skickat till mig av Lalla eftersom han tyckte jag att jag hade för dåligt tryck i bitarna överlag.

Traitor! Jag ska signa upp dig på en prenumeration nästa gång jag är inne på redaktionen;)

det blev dubbel post

Mats E. wrote:

Japp, där är hemligheten. Lite vätska.
    Min fluff blir super bra. Jag lägger i också en halv banan, + djuptfrysta jordgubbar, jätte lite möjlk och vanilj protein pulver.
    För mixing har jag köpt magic bullet…ja, från TV-shop, som fluffar allt på 30 sec och det blir perfekt. Lite valnötter på det så blir det extra god. Några få grejer från TV-shop som faktiskt fungerar.

Jacksatan wrote:

Precis, tyckte herr Jacksatan måste lägga på sig lite kvalitetskilon om han ska ha någonting att hämta då vi möts… :D :D

För övrigt gillade jag verkligen senaste nummret av Body, faktiskt pren. en gång i tiden… *kissass* :whistle:

Sofia4_4 Oj, dax o omvärdera tv-shop….min granne gillar också sin magic bullet. :emo-thumb

Mats E. wrote:

Tror jag:
    Har för mig att en viss man lärde dig hur man gjorde
    Jobbigt i underarmarna, jo det minns jag väl då du bad mig göra den:emo-thumb

Undra vad Arne skulle säga, jobbigt för underarmarna:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.