Home › Forums › Matlagning och Recept › Fevers ”prottefluff”
Hehe, f
Är det någon som vet om det krävs något speciellt sorts protein för att det ska bli fluffigt? Typ bara vassle som fungerar eller så?
Jag har nämligen sojaprotein och det blev inte ens i närheten av fluffigt…eller är det bara rätt teknik som måste övas in;)
Riktigt bra faktiskt, ett underbart avbrott från kesella med funlight
Jag måste ta upp den här gamla tråden igen!
Jag var första gångs fluffare idag. Tog 40g Prottepulver, 3/4 banan och lite mini mjölk. använde en balongvisp tills underarmarna inte orka vispa mera sen tog jag elvisp men nått fluff blev det inte.
Vad gjorde jag för fel?
Sitter här med gråten i halsen och vill så gärna lära mig göra fluff.
Snälla Bullen hjälp mig!
Detta var kanongott och jäkligt mättande. Ska testa med lite olika frukter och bär, nästa gång blir det blåbär. Det viktigaste var att få det riktigt smetigt och sen i med pulvret. Vispningen var inga problem.
Man borde kunna ha i lite sötningsmedel och in i frysen 1h, för att få den där riktiga glasskänslan.
Fever:worship:
Det tog lite tid men testade med blåbär & hallon 50/50 och lite sötningsströ. Detta är ju rena godiset
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY