Home › Forums › Matlagning och Recept › Glass i stora lass
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 april, 2009 at 14:35 #653352Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Fan en normalstor glass ligger ju på runt 2-400kcal, gå en extra promenad eller uteslut något annat ur kosten en solig dag om det är så viktigt. En glass är en glass och i mina ögon är det nästan heligt. Att försöka efterlikna en glass med hjälp av vatten och proteinpulver får mig verkligen att förstå hur ohälsosamt det är att fastna för mycket i denna värld.
/Gustaf, ska äta en glass imorgon bara för att.
:emo-thumb Kunde inte sagt det bättre själv! Ibland undrar man om det är ett forum för ätstörningar?
28 april, 2009 at 14:42 #653353Anonym anvandareMemberTobbe K wrote::emo-thumb Kunde inte sagt det bättre själv! Ibland undrar man om det är ett forum för ätstörningar?Håller med :emo-thumb Träna hårt och må bra, men glöm inte att leva!
Verkar som en hel del 16-17 åringar sitter o väger sin mat varenda måltid… kul eller?! Nu blev jag med sugen på glass28 april, 2009 at 16:18 #653354Anonym anvandareMemberHar ett recept på en man inte behöver frysa
250 gram frysta jordgubbar
Några deciliter grädde
Lite vaniljsocker
1-2 äggMixa och njut Som ni kan läsa på receptet så har jag inga exakta siffror, bara att höfta lite
28 april, 2009 at 23:18 #653355Anonym anvandareMemberAdolfsson wrote:Håller med :emo-thumb Träna hårt och må bra, men glöm inte att leva!
Verkar som en hel del 16-17 åringar sitter o väger sin mat varenda måltid… kul eller?! Nu blev jag med sugen på glassInte jag, steker fläsk i smör. Finns inget bättre än stekt sidfläsk, äkta sådan.
29 april, 2009 at 09:18 #653356Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Inte jag, steker fläsk i smör. Finns inget bättre än stekt sidfläsk, äkta sådan.Då är vi två! + att jag tuggar bacon i stället för tuggummi och borstar tänderna med milkshake, precis dom råden Homer Simpson fick när han skulle öka i vikt…
30 april, 2009 at 10:08 #653357Anonym anvandareMemberInget fel att unna sig en glass, men var tvungen att testa iaf då jag hade allt hemma.
250g jordgubbar
250g 1% kvarg
1dl doublepro chokladMixade ihop och lät det stå i frysen nåra timmar, vart riktigt gott! Vanilj eller någon fruktsmak på proteinet hade säkert blivit bättre dock.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.