Godaste Muslin???

Home Forums Matlagning och Recept Godaste Muslin???

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

Har tröttnat på gröten på morgonen och behöver nu tips om vad för musli som det är värt att investera i? finns så många sorter när jag var nere i affären och behöver några tips, hade underlättat grymt mycket??

Jag gillar Euroshoppers müsli. God och hur billig som helst.:)

Eddie Vedder wrote:
    Jag gillar Euroshoppers müsli. God och hur billig som helst.:)

Håller med dej alla dar i veckan. :)

Vad innehåller Euroshoppers müsli då? :)

Toempaj wrote:
    Vad innehåller Euroshoppers müsli då? :)

Vanlig basmüsli typ, mestadels havregryn förstås, sen veteflingor, russin, bananchips, solroskärnor, lite linfrön tror jag. Vet inte allt men den är god nyttig och billig iaf.

Jag tycker axas musli är god :)
    Den e osötad och har lite smak av kanel

Fullkornstart och crunchy light russin och naturell från Hemköp

Hemgjord är ju absolut bäst! Med massa sesamfrön, kli, fibrex, krossat linfrö, torkad frukt, och andra diverse nötter och fröer. Rena sandpappret för magen.. sveingodt..

[img=http://i47.photobucket.com/albums/f183/cabmini/mussliodyl001.jpg]

Vilka butiker säljer Euroshopper?

Kung Bruno wrote:
    ICA är de enda som har den. Musli/Cornflakes är faktiskt de enda av Euroshoppers varor som smakar helt vanligt :up:

Har du testat deras havregryn? Om inte så kan jag rekommendera det, dom är kanongoda och nästan löjligt billiga.
    I den affären som ligger just här om hörnet är priserna lite dyrare (som i alla mindre affärer) och där kostar 1.5kg 10 kronor!

Jag har inte kollat priserna på samma påse på ICA Maxi men jag gissar på 7-8 spänn för 1.5kg där faktiskt. Helt sjukt, och asgoda.:up:

Även Euroshoppers rågbröd är fantastiskt gott och kostar 5:50 för 500 gram tror jag. Sen får man mer eller mindre lägga ett brödpussel för att det faller isär så lätt, men billigt och gott så det förslår.:emo-thumb

überbiffen wrote:
    Vilka butiker säljer Euroshopper?

Willys :D Ta den med nötter….den orange/gula…mmmmm:D

precis alla sa olika (: hahaha.

Frebaco Müsli – Frukt.

euroshoper fy fan köper aldrig mer nått utav det märket sedan ja fick en sax nagelsax i syltburken ja köpte

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.