GurraTV försöker vidare

Home Forums Matlagning och Recept GurraTV försöker vidare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

[youtube=luncR-KcBvk]

Nu ger jag upp

Hahaha, fan vad awesome :D

Du får inte sluta! Du är visserligen helt jävla talangfri i köket men en jävel på att underhålla :D.

Ett tips, tänkt dig en smak du vill uppnå innan du börjar. Mer får jag dock inte hjälpa dig, du måste ju fortsätta att testa för att underhålla oss. Kungligt.

hahaha Gurra du e så jävla skööön !!!

Hahaha! ”En blandning mellan maräng och… Peter Harryson”

Jag gillar att du har ”installerat” proteinpulver och kesella:D

Vilken djuping, får du bara till något ätligt (något gott) så kan du ju slå dig in i TV-rutan, du har helt klart känslan för det :) Matlagning blandat med komik, succé.

Åh fy fan vad vidrigt, köp en matlagningskurs pojk :D

Men skam den som ger sig.

Gober wrote:
    Åh fy fan vad vidrigt, köp en matlagningskurs pojk :D

Men skam den som ger sig.

Vidrigt? Då skulle du pröva min ostkaka!

Föresten Gurra.. ja e typ bra på att proteinbaka.. men ända sen jag börja använda doublepro proteinet har de blivit skit.. kan de va boven ? konsistensen blir skum å går inte ihop alls som en smet när de utsätts för värme ?

Reb wrote:
    Föresten Gurra.. ja e typ bra på att proteinbaka.. men ända sen jag börja använda doublepro proteinet har de blivit skit.. kan de va boven ? konsistensen blir skum å går inte ihop alls som en smet när de utsätts för värme ?

Du frågar alltså mig om baktips? :D

haha NEJ ! ! Jag ger DIG baktips!

Mat-Tina släng dig i väggen!

Fick äntligen sett den här underbara filmen, även om kakan kanske var katastrof så borde TV4 eller SVT erbjuda dig en plats i tv-rutan. Natural talent! :up:

Reb wrote:

Jag hade DP vanilj, det var varken samarbetsvilligt eller ätbart = jag gav bort det.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.