GurraTV gör mat

Home Forums Matlagning och Recept GurraTV gör mat

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

HAHA! Det smakade gott!
    [youtube=te0F9sLyqww]
    (Om ni inte har något bättre för er att göra i drygt 8 minuter så håll till godo)

Nice, step over herr moberg.
    Om du vill få det än mer krispigt så torka potatisen innan.

Nykropp wrote:
    Nice, step over herr moberg.
    Om du vill få det än mer krispigt så torka potatisen innan.

Låter som det kräver planering, men tack för tipset :D

Planering? Alltså, du torkar av potatisen efter du skivat den. Med lite hushållspapper. Singel som du är har du nog tid med det. ;)

Nykropp wrote:
    Planering? Alltså, du torkar av potatisen efter du skivat den. Med lite hushållspapper. Singel som du är har du nog tid med det. ;)

Aha! Du tänker så, vad smart. Ja men lär inte vara singel länge efter denna kontaktannons!

Det är fan så bra så klockorna stannar, fler avsnitt hoppas jag!

Apropå ensamheten du nämner så är det ju bara att slänga upp videon som kontaktannons med den personligheten du besitter, skillsen i köket och att du visar lite hud kommer göra underverk på den fronten.

Gustaf Lindberg wrote:
    Aha! Du tänker så, vad smart. Ja men lär inte vara singel länge efter denna kontaktannons!

Du är medveten om hur erotiskt laddat det är att torka av potatis tillsammans va? :emo-thumb

Klockrent Gurra!

:emo-thumb

Gurra du är fan ett konstverk. Hoodie, käpa, brillor och kallingar. Hiphopigare kan ingen vara. Du är min kung.

fan GustaF .. jag finner inga ord. Fan va bra du e. Vi måste u skicka detta till strix eller svt eller nåt.. du måste ha ett program !!!

Reb wrote:
    fan GustaF .. jag finner inga ord. Fan va bra du e. Vi måste u skicka detta till strix eller svt eller nåt.. du måste ha ett program !!!

Men jag vill inte ha ett jobb jag vill ha någon som äter upp halva min mat så jag inte blir fet hela tiden!

Gustaf Lindberg wrote:
    Men jag vill inte ha ett jobb jag vill ha någon som äter upp halva min mat så jag inte blir fet hela tiden!

Bjuder du på ryggbiff så kommer jag när som helst! :D

Många kvinnor uppskattar män som är händiga i köket. Så det skall väl inte vara något problem för dig. Annars får vi väl slänga på oss parningsdräkterna efter LP och tillsammans ta en sväng ute i Götets nattliv….

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.