Hur kan ni äta tonfisk?

Home Forums Matlagning och Recept Hur kan ni äta tonfisk?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 54 total)
  • Author

hehe jag tycker fan det smakar förfärligt med tonfisken….:( vad kan man äta istället för tonfisken som är lika bra?
    Skriv allt som ni kommer på:)
    Alla tips är välkommna:)

Ja, jag undrar själv hur jag kan äta tonfisk…inte gott!! :( Man kan ju äta kyckling, men de gillar jag inte heller så mycket…det blir mest lövbiff och mager nötfärs för min del… och lax, det går i bättre än tonfisk iallafall! :up:

heheh det låter bra:) det går inte ner bara..:S hehe jag kan inte äta det…själva lukten tar död på allt :( ohhhh hehe och det smakar inte så gott men hur man kan man få bort det lukten :( ?

du kan ju testa att söka under ordet tonfisk här på forumet…hett tips!

tvinga i dig den bara, det är vad jag gör iaf

Xtant wrote:
    heheh det låter bra:) det går inte ner bara..:S hehe jag kan inte äta det…själva lukten tar död på allt :( ohhhh hehe och det smakar inte så gott men hur man kan man få bort det lukten :( ?

jag har en tråd som heter ”tonfisk”, där har några skrivit hur de brukar tillaga sin tonfisk… själv så brukar jag blanda den med ris och grönsaker sen hälla på lite soya, precis vad jag ska äta nu :emo-thumb

Jag tycker inte att man skall äta tonfisk om man inte tycker om det. Det är knappast något måste för att bygga muskler eller må bra.

Nina Lätt wrote:
    Jag tycker inte att man skall äta tonfisk om man inte tycker om det. Det är knappast något måste för att bygga muskler eller må bra.

Men det är så lätt att göra, den behöver ju inte tillagas!! Tex nu när jag just kommit från tåget och skall på träning om en timme så känns det jäkligt skönt att bara öppna en burk tonfisk och en burk bönor och blanda, smakar skit men mättar bra:emo-thumb

Det är ju skitgott med tonfisk :S vad är det för fel på er :), jag äter det direkt ur burken som den skall ätas!

Mat är inte till för att smaka gott, det är till för att man ska växa ;)

Finns inget som slår tonfisk….förutom om det gäller smak då kanske.
    Kostar inte mycke, lätt att tillaga, riktigt bra näringsinnehåll!

heheh det låter bra alla eran tpis :) men finns det nått annat som ger lika bra effekt som Tonfisken? men går och proppa i sig på nått sätt? hehe vad som helst

släng in eran tips bara:)

Xtant wrote:
    hehe jag tycker fan det smakar förfärligt med tonfisken….:( vad kan man äta istället för tonfisken som är lika bra?
    Skriv allt som ni kommer på:)
    Alla tips är välkommna:)

Det är inte det godaste som finns men väldigt snabbt och enkelt, käka och tänk på vad du vill uppnå med din träning, funkar för mig.
    Annars så läste jag någonstans att man kan blanda tonfisken med en burk cola light med lite kolsyra, har ej testat än.

Jag tycker verkligen inte om fisk men äter det föratt det är bra… just tonfisk är ju väldigt äckligt men gör så här:
    öppna burken och ”skölj” tonfisken.
    Krydda sen med taco krydda och krossade tomatsås.
    Ät med pasta/ris. det är faktiskt gott….

Eller:::

Blanda tonfisk med kesella och lök och krydda som önskas.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.