Home › Forums › Matlagning och Recept › Italienska Recept Sökes!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juli, 2006 at 09:49 #91823Anonym anvandareMember4 juli, 2006 at 09:49 #1000576Anonym anvandareMember
Ja, ngn som har en massa goa Italienska recept? Mkt tacksam för svar..:nod
4 juli, 2006 at 10:11 #1000577Anonym anvandareMemberMåste den vara nyttig ?
En förrätt som ofta slinker ned:
Varva Parmaskinka med mozarella och tomat skuren i skivor, massa olivolja och krossa flingsalt över.
såååååå underbart4 juli, 2006 at 10:13 #1000578Anonym anvandareMember[http://www.tasteline.com/default.ns?lngItemID=1189&searchMode=recipe&searchType=recipe&freetext=italiensk&MainIngredient=&CourseType=&nationality= Try this on for size. ]
4 juli, 2006 at 10:43 #1000579Anonym anvandareMemberJeppe wrote:Måste den vara nyttig ?
En förrätt som ofta slinker ned:
Varva Parmaskinka med mozarella och tomat skuren i skivor, massa olivolja och krossa flingsalt över.
såååååå underbartDet där lät verkligen gott Ska testa det till helgen.. då vi är i ITALIEN!!! Har boende så vi kan göra mat själva, nästan bäst så! Och roligt är det ju oxå :nod
4 juli, 2006 at 10:53 #1000580Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Det där lät verkligen gott Ska testa det till helgen.. då vi är i ITALIEN!!! Har boende så vi kan göra mat själva, nästan bäst så! Och roligt är det ju oxå :nodSkojar du eller menar du allvar?
4 juli, 2006 at 11:13 #1000581Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Skojar du eller menar du allvar?Alltså, inget ställe som vi köpt, utan semster 😮 Men ja, vi åker buss från köpenhamn nu på fredag morgon ca kl06!!! Ska bli så jäkla underbart! Önskade därför lite goa italienska recept.. Kära mor fyller ju 50 oxå (vi åker med dem, det är mamma som bjuder mig&min bror+respektive) och vi tänkte att hon inte skulle behöva gör någonting alls vad gäller köket! Tips på käk?
4 juli, 2006 at 11:16 #1000582Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Det där lät verkligen gott Ska testa det till helgen.. då vi är i ITALIEN!!! Har boende så vi kan göra mat själva, nästan bäst så! Och roligt är det ju oxå :nodÅåh va underbart !
Vart i Italien skall ni till?
Ja det är smidigt och enkelt att göra…å såå gott !En annan höjdare som är enkel är att skära upp parmaskinka och nätmelon, inte vattenmelon på en tallrik, häll över lite olivolja och njuut !
Kanske kan göra Carpaccio av rå oxfile, köp en parmesanost hyvla ett gäng skivor över, massa ruccola sallad, skall också dränkas med olivolja och flingsalt…
Vill också till Italy !
4 juli, 2006 at 11:18 #1000583Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Tips på käk?Italienskt?
4 juli, 2006 at 11:23 #1000584Anonym anvandareMemberUjuj vad det knorrar i magen just nu
Vi ska till Bibione.. Inte värsta röjet kanske, men ändock semester.. Vill man ha röj får man söka upp det.. Men härligast tycker jag nog ändå ska bli att inte vara hemma.. (kommer sakna min ”lilla” kise Zimba..kika på min profil) Men iom att jag just nu går på diet (INTE enbart sommardiet utan inför DC& FF!!!) ”får” jag ju inte dricka ngn alkohol.. SUCK.. Undrar hur det kommer gå..:drunk: Tur att min coach inte ser allt jag gör..*hinthint*4 juli, 2006 at 11:24 #1000585Anonym anvandareMemberJay wrote:Italienskt?DOH ehh, ja tack! :ike:
4 juli, 2006 at 11:25 #1000586Anonym anvandareMemberDög inte det här?
Jay wrote:[http://www.tasteline.com/default.ns?lngItemID=1189&searchMode=recipe&searchType=recipe&freetext=italiensk&MainIngredient=&CourseType=&nationality= Try this on for size. ]4 juli, 2006 at 11:33 #1000587Anonym anvandareMemberJay wrote:Dög inte det här?Åh jo, absolut :up: Tackar :ike: Tänkte oxå om man kanske hade ngt eget favvo recept..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.