Home › Forums › Matlagning och Recept › Kokbok inriktad på träning?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 oktober, 2009 at 20:31 #60713Anonym anvandareMember26 oktober, 2009 at 20:31 #376088Anonym anvandareMember
Hejsan
Jag undrar om det finns någon bra kokbok som är inriktad på träningsmat?
Tycker att efterfrågan borde vara hyfsat stor iallafall.//Askel
edit:
Never mind. Jag insåg att den häringa nya uppfinningen Google är bra. 😮
[http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185225762]26 oktober, 2009 at 20:33 #376089Anonym anvandareMemberInnan du postade, kollade du typ [www.bokus.com] / [www.adlibris.se] / [www.tasteline.se] etc? för där finns det rätt stora trådar och möjligheter att se bra böcker/recept om du använder sökfunktionen flitigt
27 oktober, 2009 at 10:51 #376090Anonym anvandareMemberByggaren Andreaz nämnde i sin body interjuv att han håller på med en bok, men tror det var för dietare.
Men det hör ju också till dom som tränar.27 oktober, 2009 at 23:07 #376091Anonym anvandareMemberHar den boken du postar i topicen.
Många goda och bra recept men påtok för krångliga och kräver mycket ingredienser för byggaren som kör kyckling, ris, js, ägg osv (som jag) varje dag.
Good find thou28 oktober, 2009 at 14:23 #376092Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:Byggaren Andreaz nämnde i sin body interjuv att han håller på med en bok, men tror det var för dietare.
Men det hör ju också till dom som tränar.Boken kommer att bygga på erfarenheter från mina egna dieter. Dock så måste jag säga att säga att det är en ”diet” bok är lite fel. Den här maten är något vilken svensson familj som helst skulle kunna äta året om.
Dock så kommer kosten bygga på en stor andel protein och moderata mängder fett. Ett av kapitlerna kommer bara att handla om ”efter träningsmål”. Det kommer att finnas något för alla i den här boken, vare sig du vill gå ner i vikt eller äta för att gå upp.
Jag kommer att börja jobba med den nu igen, halva är klar. Så det kommer vara inspiration från samtliga årstider i den.
Har två recept som ska plåtas i helgen (om jag får ihop allt med tiden).28 oktober, 2009 at 14:51 #376093Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Boken kommer att bygga på erfarenheter från mina egna dieter. Dock så måste jag säga att säga att det är en ”diet” bok är lite fel. Den här maten är något vilken svensson familj som helst skulle kunna äta året om.Dock så kommer kosten bygga på en stor andel protein och moderata mängder fett. Ett av kapitlerna kommer bara att handla om ”efter träningsmål”. Det kommer att finnas något för alla i den här boken, vare sig du vill gå ner i vikt eller äta för att gå upp.
Jag kommer att börja jobba med den nu igen, halva är klar. Så det kommer vara inspiration från samtliga årstider i den.
Har två recept som ska plåtas i helgen (om jag får ihop allt med tiden).:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.