Lidel…

Home Forums Matlagning och Recept Lidel…

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Va o handlade p

Kvargen är den enda som inhandlas på LIDL..
    Köpte själv 6kg idag.. älskar den.. lite osockrad sylt till

mela wrote:
    Kvargen är den enda som inhandlas på LIDL..
    Köpte själv 6kg idag.. älskar den.. lite osockrad sylt till

Samma här, åker dit enbart för kvargen. Grönsaker och frukt som ligger uppkastad på långa plankor känns.. ofräscht!

anders wrote:
    Dom får ha vilken personalpolitik dom vill for all i care! Är väl ingen som e tvungen å jobba där ändå?:whistle:

Så länge dom har billig kvarg är jag nöjd. Äter den till frukost, kvällsmat, mellanmål ibland samt blandar svingoa prottedrinkar av den:up:

kvarg ätes vid varje mål mat :D i någon form.. som dressing elelr vad osm helst :D

De har faktiskt billig kyckling, tonfisk och annan fisk, samt kvarg och liknande.. K

geo wrote:
    För att inte tala om deras personal- och mediapolicy… :nono:

Har aldrig satt en fot i en Lidl, och tänker inte göra det heller så länge de beter sig som de gör. Inte för att det är nåt större problem. Jag har en snorbillig Willys bara nån kilometer från dörren.

:emo-thumb

Linn wrote:
    Samma här, åker dit enbart för kvargen. Grönsaker och frukt som ligger uppkastad på långa plankor känns.. ofräscht!

Hm…på den Lidl-butik där jag handlar kvarg är grönsaks och fruktdisken sjysst i alla fall. Tror Lidl har fått pris eller nåt utnämnande för bästa grönsaker eller nåt också faktiskt!

anders wrote:
    Dom får ha vilken personalpolitik dom vill for all i care! Är väl ingen som e tvungen å jobba där ändå?:whistle:

Så länge dom har billig kvarg är jag nöjd. Äter den till frukost, kvällsmat, mellanmål ibland samt blandar svingoa prottedrinkar av den:up:

Jasså du har kvargen i proteindrinkar, låter som det kan bli riktigt bra ju, hur blandar du då? och med mixer eller?

Blir Kvarg och Cottage Cheese fr

scottcurl wrote:
    Det är bra om ”annat” folk handlar på Lidl – konkurensen gör att det blir billigare för mig att handla i de andra butikerna. Men va f-n, 7 spänn för 500 gr kvarg måste vara billigt. Blir nog ett besök snart… iallafall…

Sorry jag kollade på fel skylt kvargen kostar 9kr/500gr, men det är fortfarande väldigt billigt…

Voldemaahr wrote:
    De har faktiskt billig kyckling, tonfisk och annan fisk, samt kvarg och liknande.. K

Deras tonfisk i blå burkar med ”öppningsöggla” är riktigt bra, deras andra burkar gillar jag inte riktigt.

Sen råkade jag gå förbi när dom packade upp frysvaror och lade märke till att deras frysta kycklingfiléer kom ifrån Kronfågel, deras frysta kycklingklubbor från Torsåsen. Deras färska svenska kycklingklubbor kommer från Guldfågeln.

Hyggliga priser på Scans kött också, såg nu i dagarna att de börjat sälja Arlas Keso med.

Vettiga priser på plattor med ägg också, från Äggda.

Deras färdigstekta kyckling- och kalkonfiléer smakar verkligen vidrigt däremot, och är proppfyllda med vatten.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.