- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Matlagning och Recept › Lite pengar – Mkt Mat
hej, har problem med att jag får i mig för lite mat, o som de inte vore nog så är jag studerande! Så lite pengar på konto ska helst bli mkt o bra mat för jag har nu legat på konstant kcal underskott fast jag inte velat o minskat från 79 kg till 73 hjälp! nån som har tips!
Antar att du redan äter mkt burkar ”tonfisk i vatten” ?
Storpack med fullkornsspagetti kostar väl inte så himla mkt ?.
Handla bara de billigaste märkena. Willys musli, pasta, jättestorpack med cashewnötter. Gröt på morgonen, är mycket billigare än exempelvis dyra frukostflingor och fil. Prottepulver lär man spara på i längden, om man jämför med exempelvis kycklingfileér. Att baka eget bröd är alltid smidigt, och behöver inte alls ta lång tid. Handla mat som är på extrapris, köttfärs som går ut nästa dag, billig kassler, makrill osv. Hoppas det löser sig:)
men så svårt är det inte? köp dom lite billigare märkena ett tag. köttfärs, kyckling, kassler och alaska pollock är ganska billigt generellt..
..annars finns medlemsrabatter och matkuponger :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY