Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,866 through 2,880 (of 6,783 total)
  • Author
    Posts
  • #224935
    FrLi wrote:
    Dom ser redigt goa ut, en fråga, blandar du i 250 gram keso i smeten och sen 250g keso efter på, lr bara 250g på efteråt?

    Japp, 250g ska ner i smeten innan allt mixas!

    Sen tar jag 250g med bär i och har det som sylt.

    #224936
    Andreaz Engström wrote:
    Japp, 250g ska ner i smeten innan allt mixas!

    Sen tar jag 250g med bär i och har det som sylt.

    Lova mig att du någon gång testar proteinpulver + vispgrädde.

    Jag lovar att det blir sjukt gott och en klick vispad grädde är faktiskt mindre kaloririkt än man kan tro.

    #224937

    Fyra för tio kronor… :)

    #224938

    I går gjorde jag pizza. Provade mig fram till en ny deg som blev fantastisk.

    På min är det tre sorters ost, mozarella, brännvinsost och grönmögel – toppad med ruccola och serranoskinka.

    Maken ville ha bacon, färska champinjoner och skinka.

    #224939

    Just nu är jag så otroligt glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Nenya kan sukta mig hur mycket hon vill med sin pizzor! Jag har äntligen fått till en bra smet för att göra våfflor som jag kan äta på diet.

    Eddie: Så fårt jag går av dieten kommer jag testa grädden!

    #224940
    Andreaz Engström wrote:
    Just nu är jag så otroligt glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Nenya kan sukta mig hur mycket hon vill med sin pizzor! Jag har äntligen fått till en bra smet för att göra våfflor som jag kan äta på diet.

    Eddie: Så fårt jag går av dieten kommer jag testa grädden!

    Ser riktigt fint ut. Recept tack? :)

    #224941
    nenya wrote:
    Ser riktigt fint ut. Recept tack? :)

    Självklart! -> [http://www.andreazengstrom.se/2009/08/efter-traningspannkakor.html]

    Men…. du kan inte jämföra dem med din pizza…..[/b]

    #224942

    Längesen man laddade upp :D

    Stekt laxfilé med pasta, sås på grädde, broccoli, räkor kryddor och fiskbuljong.

    Kebabtallrik med räkor, ost och fetaost.

    Glass ! ;D

    #224943
    Patrik Svensson wrote:
    Längesen man laddade upp :D

    Stekt laxfilé med pasta, sås på grädde, broccoli, räkor kryddor och fiskbuljong.

    Kebabtallrik med räkor, ost och fetaost.

    Glass ! ;D

    Pastan och laxen såg ut att vara i min smak. :)

    #224944
    nenya wrote:
    Pastan och laxen såg ut att vara i min smak. :)

    Bra, då kan vi äta ihop du och jag så får jag de andra två. Hur kan man föredra det framför kebabtallriken och glassen!?:D

    #224945
    eddie vedder wrote:
    bra, då kan vi äta ihop du och jag så får jag de andra två. hur kan man föredra det framför kebabtallriken och glassen!?:d

    +11111111111111

    #224946

    Dagens middag.

    Panderad skinkschnitzel med couscous, keso, tsatsiki och sallad.

    #224947
    Flessa wrote:
    Jag får nog ”tyvärr” hålla med Nenya här, :whistle:

    En nyfiken fråga Flessi: Har du ätit något inom kategorin ”skräpmat” eller ”snabbmat” på senaste tiden? :) Då syftar jag på turkpizza, flotthamburgare, kebabtallrik från grillen, snabbmatsresturang, etc.

    #224948
    Niklas Sjöö wrote:
    En nyfiken fråga Flessi: Har du ätit något inom kategorin ”skräpmat” eller ”snabbmat” på senaste tiden? :) Då syftar jag på turkpizza, flotthamburgare, kebabtallrik från grillen, snabbmatsresturang, etc.

    Klart han har! ..och han föredrar också kebabtallriken istället för laxen egentligen, han vågar bara inte erkänna det! ;)

    #224949
    N0rd1N wrote:
    Klart han har! ..och han föredrar också kebabtallriken istället för laxen egentligen, han vågar bara inte erkänna det! ;)

    Var inte så säker på det. Men jag tror som dig, vilken levande själ hugger inte kebaben framför laxen. Iofs är lax jääävligt gott, men kebab är en gudagåva :)

Viewing 15 posts - 2,866 through 2,880 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.