Home › Forums › Matlagning och Recept › Matbilder !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 maj, 2007 at 00:25 #222490Anonym anvandareMemberbarceras wrote:Uberbiffen, du gör/äter så jävla god mat att du får mig att må dåligt
Plus att du lägger upp det så vackert på tallriken, en konst helt enkelt!Fortsätt posta såna här bilder!
Lägger upp det vackert? Jag slevar ju bara upp skiten på tallriken.
UllisP wrote:Du verkar inte vara nå’n som slösar bort plats i magen på grönsaker precis.Men det är otroligt skönt att se folk som äter ordentligt i alla fall till skillnad från en del som tränar hårt och typ undrar om de kommer bli värsta tjockisen över natten om de äter annat än light-produkter, protein och vatten…
Grönsaker? Vad är det? :p
Man blir tjockis till slut men det tar sin tid. Jag börjar känna att denna tokbulk som pågått under en längre tid borde avslutas snart. Midja och ass har lagt på sig lite för många centimeter. haha Eventuell deff/diet lär bli tufft.
lovelysmile wrote:Upplägget kan ju diskuteras men all mat ser likadan ut i magen
Rejäla grejer!!Egentligen borde jag göra barnmat av allt direkt? Kul att allt spammande uppskattas.
3 maj, 2007 at 06:53 #222491Anonym anvandareMemberBlir en spännande tråd/journal när du ska börja deffandet efter all mat ^^ du blir lite av en favorit hos oss på matsidan haha :up:
3 maj, 2007 at 09:39 #222492Anonym anvandareMemberüberbiffen wrote:Lägger upp det vackert? Jag slevar ju bara upp skiten på tallriken.Grönsaker? Vad är det? :p
Man blir tjockis till slut men det tar sin tid. Jag börjar känna att denna tokbulk som pågått under en längre tid borde avslutas snart. Midja och ass har lagt på sig lite för många centimeter. haha Eventuell deff/diet lär bli tufft.
Egentligen borde jag göra barnmat av allt direkt? Kul att allt spammande uppskattas.
Det vore att ta i lite bläää men å andra sidan hade det varit så olikt dig att lägga upp bilder på halvtomma vita tallrikar. Go tjockis GOO! :up:
3 maj, 2007 at 10:46 #222493Anonym anvandareMemberExtine wrote:Blir en spännande tråd/journal när du ska börja deffandet efter all mat ^^ du blir lite av en favorit hos oss på matsidan haha :up:Håller med, dock tycker jag att han var flitigare med att lägga ut matbilder innan, kom igen nu Uberbiffen, posta varje måltid du käkar!
3 maj, 2007 at 21:22 #222494Anonym anvandareMemberÄr också en av dom som uppskattar überbiffen’s delikatesser väldigt mycket!
So, keep posting, we are watching!
Fred.
/J
3 maj, 2007 at 22:07 #222495Anonym anvandareMemberJapp, überbiffens matbilder är inspirerande minst sagt – keep up the good work beef!
Lovelysmile: diggar starkt avataren som du har, tycker den är riktigt cool!
mvh
3 maj, 2007 at 23:23 #222496Anonym anvandareMemberpasta, kycklingfile, ägg, rhode island 3%ig, isbergssallad.. lite keso är fint att ha i med, hade det dock inte hemma vid tillfället då kortet togs.
4 maj, 2007 at 17:43 #222497Anonym anvandareMembergoldeneagle wrote:Japp, überbiffens matbilder är inspirerande minst sagt – keep up the good work beef!Lovelysmile: diggar starkt avataren som du har, tycker den är riktigt cool!
mvh
Tenkijuuuu goldeneagle!
4 maj, 2007 at 20:06 #222498Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Tenkijuuuu goldeneagle!Är det du på bilden?
mvh
4 maj, 2007 at 21:34 #222499Anonym anvandareMember..lyxade till med hemgjord pizza idag. Mums!!
4 maj, 2007 at 22:18 #222500Anonym anvandareMemberEmelie wrote:..lyxade till med hemgjord pizza idag. Mums!!GE MIG GE MIG GE MIG GE MIG
4 maj, 2007 at 22:43 #222501Anonym anvandareMemberüberbiffen wrote:GE MIG GE MIG GE MIG GE MIG5 maj, 2007 at 09:02 #222502Anonym anvandareMembergoldeneagle Japp, det är jag för ca 3 år sedan då jag var en ”jetseter”
EMELIE sååå fint!! ser gott ut! :up:
5 maj, 2007 at 11:23 #222503Anonym anvandareMemberEmelie wrote:..lyxade till med hemgjord pizza idag. Mums!!Jag är ganska anti-pizza, men det där såg ut att vara mumsigt.
mvh
5 maj, 2007 at 13:22 #222504Anonym anvandareMemberEmelie: vad är det du har på den bortre mörkbruna delen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.