Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 6,783 total)
  • Author

Fullkornsspaghetti
    Köttfärssås (nötfärs, gul lök, färska champinjoner, rivna morötter, passerade tomater)

[img=http://www.bigpimpin.org/pictures/food/CIMG9953.jpg]

S for summer time, B for BBQ:

”karnivor goldeneaglus” här ser jag :up:

lovelysmile wrote:
    ”karnivor goldeneaglus” här ser jag :up:

Grilltajm här hemma, då är det kött som gäller. Äter annars inte så mycket rött kött, satsar främst på fisk och fågel samt en massa grönsaker mm

Hur var upplägget tycker du?

mvh

Helt ok upplägg faktiskt, jag hade ätit det där! :)
    På restaurang hade de väl lutat de där avlånga köttbitarna mot allt och byggt all maten på höjden med dressingen runtom eller på vilket jag inte gillar riktigt.
    Gillar när allt har sin lilla fina plats på tallriken och dressing vid sidan om (sällan jag gillar dressingen så jag vill inte riskera att den ”contaminerar” resten av maten på tallriken)[/b] så man har en egen minibuffé på tallriken och kan plocka ihop sig en egen varierad gaffel. :D

Det här inlägget passar väl i tråden där man ska berätta konstigheter om sig själv. :D

lovelysmile wrote:
    Helt ok upplägg faktiskt, jag hade ätit det där! :)
    På restaurang hade de väl lutat de där avlånga köttbitarna mot allt och byggt all maten på höjden med dressingen runtom eller på vilket jag inte gillar riktigt.
    Gillar när allt har sin lilla fina plats på tallriken och dressing vid sidan om (sällan jag gillar dressingen så jag vill inte riskera att den ”contaminerar” resten av maten på tallriken)[/b] så man har en egen minibuffé på tallriken och kan plocka ihop sig en egen varierad gaffel. :D

Det här inlägget passar väl i tråden där man ska berätta konstigheter om sig själv. :D

Roligt att du tyckte om det hela!

mvh

[img=http://www.bigpimpin.org/pictures/food/CIMG9952.jpg]

Fighterbabe wrote:
    Ris, Kyckling och Chassewnötter?

Jasminris med lite Piffi Allkrydda.
    Kyckling stekt med/i Paprikakrydda.
    Naturella cashewnötter.

Cashews ;)
    Det var ett tag sen ja… :P

200 gram kyckling.
    200 gram broccoli.
    50 gram pasta.

Fruktsallad på…
    Melon
    Honungsmelon
    Äpple
    Päron
    Vindruvor

Hembakat bröd med keso+ananas

Apelsinjuice
    Gainer (3dl mjölk, 1dl Gainer Pro, ½dl Whey FX)

[img=http://www.bigpimpin.org/pictures/food/CIMG9951.jpg]

Härlig sommarfrukost über – me like!

mvh

Gårdagens. Köttfärssås (röd lök, champinjoner, o massa goa kryddor bl a kebabkrydda, spiskummin m.m. självklart ketchup) och fullkornsspagge

Dagens lunch. risnudlar och kycklingwok med bl a färska champinjoner, paprika, bambuskott o massa annat. Behöver jag säga att det var gott :D

Johannes-S wrote:
    Gårdagens. Köttfärssås (röd lök, champinjoner, o massa goa kryddor bl a kebabkrydda, spiskummin m.m. självklart ketchup) och fullkornsspagge

DET DÄR är mat! :D

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.