Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 6,783 total)
  • Author

Haha, jo de såg verkligen ut som kakor, men smakade som bönbiffar;)

[img=http://img523.imageshack.us/img523/9144/dsc01227oo3.jpg]En bantarmacka fo sho.

[QUOTE=regus
    En bantarmacka fo sho.[/QUOTE]

Haha!, Klockren!

MathiasH wrote:
    Haha!, Klockren!

Det ”klockrena” är att jag verkligen bantar på den. :P

Hehe, Ännu bättre! Ser minst sagt smarrig å Nyttig ut iaf!;D

regus wrote:
    Det ”klockrena” är att jag verkligen bantar på den. :P

Ser najs ut, påminner lite om subsen man brukar köpa på subway.
    Gott!

Men allvarligt talat, så värst onyttig kan den väl inte vara? Det ända som skaver lite är kanske baconet, men steker man det ordentligt och låter det rinna av på papper försvinner många kcal. Annars kan jag inte se det onyttiga i bröd, sallad och ägg. Inte optimalt ur dietsynpunkt kanske, men nog så gott! :up:

meeper wrote:
    Ser najs ut, påminner lite om subsen man brukar köpa på subway.
    Gott!

Men allvarligt talat, så värst onyttig kan den väl inte vara? Det ända som skaver lite är kanske baconet, men steker man det ordentligt och låter det rinna av på papper försvinner många kcal. Annars kan jag inte se det onyttiga i bröd, sallad och ägg. Inte optimalt ur dietsynpunkt kanske, men nog så gott! :up:

Vitt bröd är änna inte så nyttigt? Plus att det kanske döljer sig diverse obskyra dressingar och grejer långt därinne bland påläggen :p

meeper wrote:

It’s all good som man säger :up:

henkebenke wrote:
    Vitt bröd är änna inte så nyttigt? Plus att det kanske döljer sig diverse obskyra dressingar och grejer långt därinne bland påläggen :p

Vitt bröd är kolhydrater, precis som mörkt. Har man redan tryckt i sig tillräckligt med fibrer, mineraler m.m så är det nog en piss i havet om man tar rostbröd eller mormors dinkelgrova.
    Det är bara ketchup;)

Dött i den här tråden, någon måste ju hålla ställningarna.
    Bror fixa tortelinigrattäng, var helt okej. Mer ost och grädde än pasta.

[img=http://img160.imageshack.us/img160/448/dsc01226dt6.jpg]

Breakfast

I bakartagen

Milia wrote:
    I bakartagen

MMM såg riktigt gott ut.

Jorda så atteeee :D

Den blev väldigt saftig trots att det inte var något tillsatt fett i smeten så jag blev positivt överraskad :)

Milia wrote:
    Den blev väldigt saftig trots att det inte var något tillsatt fett i smeten så jag blev positivt överraskad :)

Ser smaskig ut!
    Inget fett? Recept tack!

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.