Home › Forums › Matlagning och Recept › Matbilder !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2008 at 13:02 #222865Anonym anvandareMember
Min lördagsmat som mycket väl kan ätas på en diet:
YUMEE!6 januari, 2008 at 14:22 #222866Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Hur mycket pulver öste du i egentligen? :p
De borde ju bli bättre med funlight, har själv aldrig testat, tycker det funkar fint utan! :up:MVH
tjao… 1½ skopa typ:P (varje skopa är 32g) men jag körde på nästan 400 gr jordgubbar också
Kanske är mitt pulver som smakar bajs?
Whey Matrix Vanilla ~6 januari, 2008 at 16:21 #222867Anonym anvandareMemberQustaph wrote:tjao… 1½ skopa typ:P (varje skopa är 32g) men jag körde på nästan 400 gr jordgubbar också
Kanske är mitt pulver som smakar bajs?
Whey Matrix Vanilla ~Jo, de kan de ju vara. Men sen är mitt protein smaklöst också, så de kan ju vara det som gjort att mitt inte smakat något :p
MVH
6 januari, 2008 at 16:47 #222868Anonym anvandareMemberIdag var det ätardag. Vi åt Wokade grönsaker med kyckling, ris och currysås till lunch, efterrätten blev proteinfluff. Sedan blev det lite milkshake också.
6 januari, 2008 at 19:24 #222869Anonym anvandareMemberKung Bruno wrote:Hur många måltider äter du per dag, med tanke på att du IFar så ser måltiderna väldigt små ut om du inte är på diet? :what:EDIT: Glömde nämna att det ser väldigt gott ut, skulle själv käka det om jag hade lusten och orken att tillaga.
Allt ifrån 1-8st, läs mer i min blogg
6 januari, 2008 at 20:04 #222870Anonym anvandareMemberSethRonland wrote:Min lördagsmat som mycket väl kan ätas på en diet:
YUMEE!Det såg helt underbart gott ut! Har du lust att dela med dig av receptet?
6 januari, 2008 at 22:27 #222871Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Idag var det ätardag. Vi åt Wokade grönsaker med kyckling, ris och currysås till lunch, efterrätten blev proteinfluff. Sedan blev det lite milkshake också.Hehe kallar du det ätardag? Då har farbror Daniel här ett och annat att visa
Tjockispower!
6 januari, 2008 at 22:35 #222872Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Hehe kallar du det ätardag? Då har farbror Daniel här ett och annat att visaTjockispower!
Då borde farbror daniel veta i hur höga siffror man kommer med sådan mat! :nono:
Dock beror det ju på HUR MYCKET han åt, men det vet endast gud! :p
7 januari, 2008 at 01:29 #222873Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Hehe kallar du det ätardag? Då har farbror Daniel här ett och annat att visaTjockispower!
Nja va ju planerat att äta mer på kvällen, men eftersom vi hade dubbelbokat så blev det bara lunch och efterrätten. Vi såg Arn på bio och käckade feta hamburgare ist
Haha ja bara visa på bara :emo-thumb
7 januari, 2008 at 06:43 #222874Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Då borde farbror daniel veta i hur höga siffror man kommer med sådan mat! :nono:Dock beror det ju på HUR MYCKET han åt, men det vet endast gud! :p
Äsch, på ätardagarna så tycker jag man kan unna sig vad man vill, så länge man sköter kosten till punkt och pricka resterande 6 dagarna i veckan, och att man i första hand får i sig tillräckligt med protein på ätardagen
Nån liter glass slinker ju ner på nästan varenda ätardag jag haft Å lite till :p
Tycker att jag alltid får grymt tryck dagen efter, om jag nu har legat på kaloriunderskott hela veckan.8 januari, 2008 at 00:52 #222875Anonym anvandareMemberGårdagens middag
Tacos med guacamole gjord på lättkesella, extra proteinrikt8 januari, 2008 at 01:42 #222876Anonym anvandareMemberKung Bruno wrote:Såg gott utRecept på guacamolen?
1 avokado
1 burk kesella
vitlök
sweet-chili sås
salt
chilikryddaMixa allt med stavmixer och tillsätt vatten under tiden för rätt konsistens. Vitlök, chilisås och kryddor används efter smak. Det är faktiskt min flickvän som gör såsen så jag vet inte exakt hur mycket hon har i men det är ju bara att pröva själv.
8 januari, 2008 at 17:15 #222877Anonym anvandareMemberDefflunch
Lammfärsbiffar kryddade med rosmarin
Wokgrönsaker frästa i Sambal och sesamolja
Tzatziki gjord på kvargnäringsämnen cirka
kcal 900
protein 100g
kolhydrater 30g
fett 40gjulmust är inte gott till.
[http://img221.imageshack.us/my.php?image=cimg0188xq4.jpg [img=http://img221.imageshack.us/img221/6261/cimg0188xq4.th.jpg]]
8 januari, 2008 at 18:55 #222878Anonym anvandareMemberMin middag ikväll:
Lax, sparris, fetaost, sallad, tomater, 1 avokado o potatis.
Sås: kesella med gräslök, senap, chili, ½ pressad citron, salt o peppar
:pop:9 januari, 2008 at 16:28 #222879Anonym anvandareMemberSteinbach wrote:Gårdagens middag
Tacos med guacamole gjord på lättkesella, extra proteinriktSer OTROLIGT gott ut!
Har du någon aning vad det är för kcal på allt det där tillsammans? Saknar tacos under min diet
Är det möjligtvist någon sorts grovtortilla mitt öga skådar? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.