Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 6,783 total)
  • Author
    meeper wrote:
    Vad är det i ris/kycklingbalndingen förresten? Ser riktigt gott ut!

Det är strimlad kyckling som jag först stekte ihop med rapsolja, kryddor och en pressad vitlök. Sen vände jag ned nykokt brocolli, grovt hackad purjolök och fräste några minuter (+ en gnutta vatten). Sen tillsatte jag några matskedar soja :thumbup: Riset fick komma ned sist och stektes ihop med uppvispat ägg och lite olja :)

Jag börjar fundera på hur mycket det skulle kosta och anlite en kock som lagar god relativt bra mat hemma hos mig.
    Jag orkar ju aldrig men blir lika sugen varje gång jag tittar in här…

[img=http://data.fuskbugg.se/skalman01/DSC00433__.jpg]

Kebbie wrote:
    [img=http://data.fuskbugg.se/skalman01/DSC00433__.jpg]

**Dödsstraff*:ph34r::ph34r:

Vaarför får jag för mig att titta in här MITT under en deff :(

den här tråden kommer aldrig försvinna :D Minns knappt när jag åt skräpmat finns, var 4 månader sedan. Tänk er om ca 1000 år. Du kommer säkert pizza och all skrämat vara skit nyttigt :D en pizza innehåller 300 g protein, o fett och o klhydrater, haha :D

Benjamin_fj wrote:
    den här tråden kommer aldrig försvinna :D Minns knappt när jag åt skräpmat finns, var 4 månader sedan. Tänk er om ca 1000 år. Du kommer säkert pizza och all skrämat vara skit nyttigt :D en pizza innehåller 300 g protein, o fett och o klhydrater, haha :D

Bara å prata med Fever, han kan hooka you up redan nu änna:emo-thumb

Dan_The_Man wrote:
    **Dödsstraff*:ph34r::ph34r:

haha, det var god den ;>

Niklas Sjöö wrote:
    Det är strimlad kyckling som jag först stekte ihop med rapsolja, kryddor och en pressad vitlök. Sen vände jag ned nykokt brocolli, grovt hackad purjolök och fräste några minuter (+ en gnutta vatten). Sen tillsatte jag några matskedar soja :thumbup: Riset fick komma ned sist och stektes ihop med uppvispat ägg och lite olja :)

Ok! Tack för det. Låter enkelt och gott.
    Lägger redceptet + bild till samlingarna.

Fan… så fort solen och vädret börjar bli dåligt igen ska jag tamefan tjacka en pizza. Grymt sugen blev jag!

[img=http://data.fuskbugg.se/skalman01/DSC006121.jpg]Har blivit lite mycket gott nu på sistone

KEBBIE !!!!!!!!!!!vad håller du på med???????????????? Har inte ätit något sånt på år och dar :(

Benjamin_fj wrote:
    KEBBIE !!!!!!!!!!!vad håller du på med???????????????? Har inte ätit något sånt på år och dar :(

Vad menar du? Att han gör något fel i att käka kebab och pommes frites eller vaddå?

Tror att han menar att Kebbie frestar oss deffdårar med massa godsaker:) absolut inget fel med att äta gott!

byggarmat?:whistle:

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.